12 C
Vinkovci
Petak, 29. ožujka 2024.

HTZ u projektu „Strategija marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja“

Više od autora

- vl promo-
Aneta Pšihistal
Aneta Pšihistal
aneta.psihistal@novosti.hr

Ministarstvo turizma izvjestilo je danas o održanoj 37. sjednici Turističkog vijeća HTZ-a. Sjednicu je vodio predsjednik Hrvatske turističke zajednice, ministar turizma Gari Cappelli uz prisustvo direktora Glavnog ureda HTZ-a Kristjana Staničića.

Kako stoji, između ostaloga, za razvoj turističkog sektora u 2018. godini odlukom Turističkog vijeća osigurano je 13 milijuna kuna minimalnih potpora, čak 2,5 milijuna više nego prethodnih godina namijenjenih poduzetnicima za sufinanciranje troškova predviđenih Programom. Isto tako, današnjom odlukom o dodjeli potpora događanjima u 2018. ukupnim iznosom od 9 milijuna kuna; od ukupno prijavljenih 650, bit će sufinancirano 246 nacionalna, regionalna i TOP događanja te događanja u pred i posezoni čime se dodatno potvrđuje važnost manifestacija i pruža podrška u njihovom razvoju. Ministar Cappelli tom je prigodom istaknuo kako Ministarstvo turizma u suradnji s HTZ-om izdvaja značajna sredstva za jačanje ponude turističkog proizvoda zemlje, što doprinosi rastu turističke potražnje. Turističko vijeće usvojilo je prijedlog suradnje s tvrtkom MPG live d.o.o u iznosu od 4,2 milijuna kuna na marketinškim i PR aktivnostima projekta „Ultra Europe 2018.“ u svrhu dodatne promidžbe Hrvatske kao festivalske destinacije, njenih prirodnih ljepota, kulturne baštine i gastronomske ponude kroz Ultra Europe Festival.

Hrvatska turistička zajednica putem dodjele bespovratnih financijskih sredstava podupire kvalitetne projekte koji hrvatskom turizmu daju dodanu vrijednost. Ove godine kroz četiri programa sufinanciramo ukupno 464 projekata s gotovo 18 milijuna kuna. Riječ je o sredstvima koja su dodijeljena onim projektima koji su nositelji sadašnje i buduće ukupne hrvatske turističke ponude“ izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.


Promocija Slavonije i Imotske krajine

Dodatno, članovi Turističkog vijeća donijeli su odluku o suradnji i sufinanciranju dokumenata „Strategija marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja“ klastera Slavonija (zajednica Vukovarsko-srijemske, Osječko-baranjske, Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske i Brodsko-posavske županije) te „Strategija razvoja turizma Imotske krajine TZ područja Imota. Cilj je ovim programima pružiti poticaj udruživanja turističkih zajednica kako bi kvalitetno upravljale turističkim posjetima, turističkim doživljajem i turističkim proizvodom koristeći jedinstvene strateške resurse tijekom cijele godine, na kontinentu jednako kao i u priobalju temeljeno na struci i znanju.

Hrvatski kontinent sastavni je dio naše ukupne turističke ponude te ima izniman potencijal. Upravo je ravnomjeran turistički razvoju naše zemlje jedan od ciljeva Vlade RH te smo stoga krenuli u realizaciju izrade „Strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranjaˮ kako bi realizirali turistički potencijal jedne od naših regija s najbogatijom baštinom.“, izjavio je ministar Cappelli.

Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno