3 C
Vinkovci
Petak, 19. travnja 2024.

HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera koje će dnevno pratiti više od milijun fanova

Više od autora

- vl promo-
Željko Komljenović
Željko Komljenović
zeljko.komljenovic@novosti.hr

Hrvatska turistička zajednica kreirala je posebni promotivni projekt „Visit Slavonia, Share Slavonia“, koji će se na društvenim mrežama provoditi pod hashtagom #VisitSlavonia i #ShareSlavonia. Riječ je o promociji fokusiranoj na blogove i društvene mreže Facebook, Instagram i Twitter pa će tako Slavoniju, njene turističke lokalitete, običaje i delicije od 6. do 10. srpnja doživjeti poznati svjetski blogeri i influenceri s ključnih emitivnih tržišta. Četverodnevni boravak u Slavoniji započinje sutra u Osijeku gdje program uključuje razgledavanje znamenitosti grada uz šetnju pješačkim mostom, znanom i po imenu Most mladosti, posjet Tvrđi, kušanje vrhunskih vina, ali i piva iz prve hrvatske tvornice piva. Program drugog dana boravka u Slavoniji uključuje posjet i obilazak Baranje, a jedna od aktivnosti uključuje čarobni Kopački rit gdje će doživjeti vožnju kanuima i tako imati jedinstvene prilike za fotografiranje bogate flore i faune. Fokus će biti i na predstavljanju bogate eno-gastronomije pa program uključuje posjet vinariji Josić, agroturizmu Ivica i Marica te Baranjskoj kući, a od aktivnosti je predviđen golf u Popovcu. Treći dan uključuje posjet Đakovu i Vinkovcima gdje će posjetiti gradske muzeje, a ostale lokalitete i ljepote doživjeti kroz vožnju biciklom, ali i brodom na rijekama Bosut i Spačva. Zadnji dan je rezerviran za Vukovar gdje program, između ostalog, uključuje obilazak destinacije Vukovar-Vučedol-Ilok, Europske destinacije izvrsnosti (EDEN), ali i posjet Muzeju vučedolske kulture, kušanje vina te vožnju Dunavom. “Želja nam je svijetu približiti hrvatsku kontinentalnu ponudu, posebno Slavoniju, koja ima veliki potencijal za razvoj cjelogodišnjeg turizma. U srcu turističke godine ciljano dovodimo svjetski poznate blogere, vlogere i influencere iz cijelog svijeta kako bi pokazali da i u ovom dijelu Hrvatske postoji itekako zanimljiv sadržaj za nezaboravni odmor pun doživljaja”, izjavio je direktor Staničić, nadodavši kako je promotivna vrijednost ovog projekta iznimno velika jer se procjenjuje da će objave iz Slavonije dnevno pratiti više od milijun fanova.



Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno