18 C
Vinkovci
Četvrtak, 28. ožujka 2024.

Kerefeke: Originalan dizajn i stil koji osvaja

Više od autora

- vl promo-
Josipa Haluška
Josipa Haluška
josipa.haluska@novosti.hr

Moderna, kreativna, a istodobno jednostavna i upečatljiva modna kolekcija vinkovačke dizajnerice oduzima dah. Originalan dizajn koji spaja nespojivo postao je poznata i uspješna hrvatska priča koja je započela na jedan sasvim drugačiji način. Melita Samardžić, vlasnica poznatog brenda Kerefeke, nije mogla ni zamisliti koliko će joj hobi promijeniti život. Sve je započelo izradom unikatnog nakita, a Melita je svoje ogrlice, narukvice i ostalo u početku izrađivala besplatno. S vremenom je potražnja porasla, a ubrzo je ponudu upotpunila upadljivim suknjicama. ”Ideja da se bavim ovim je nastala tako što sam radila ono što sam znala dok sam tražila “pravi” posao. Bila sam vlasnica butika koji sam, zbog smrti oca i vlastite bolesti, zatvorila. Slala sam bezbroj zamolbi za poslove, a utjehu sam našla u onome što znam raditi – izradi nakita. To mi je bio bijeg iz stvarnog svijeta”, prisjetila se Melita svojih početaka.

Za izradu nakita bilo je sve manje vremena jer je potražnja za suknjama bila sve veća. Na raznim događajima širila je svoju mrežu kupaca i prijatelja izlagača, a kaže da svoju robu nikome ne nudi jer ona sama privuče kupce. ”Mogu reći da su te suknje neka vrsta ovisnosti, jer se rijetko tko zaustavi samo na jednoj. Namijenjene su osobama sa stilom koje to znaju nositi, a bitna je osobnost. Suknje plijene pažnjom pa je nuspojava nošenja Kerefeka da nikako nećete proći neopaženo u njoj”, istaknula je Melita. Stil svojih proizvoda opisuje kao eklektičan, veseo i poseban uz spajanje različitih boja i dezena. Nema većeg zadovoljstva od onoga kada radiš ono što voliš, osobito kada su ljudi najbolja reklama. Tako je najbolja reklama ona lančana kada žene vide suknju kod druge. Prema Melitinim riječima – suknje u šetnji su najbolja reklama.


Melita nije uspjela ostvariti sredstva za poticanje za samozapošljavanje, no njezini planovi ne staju. Ovu jesen će napuniti 42 godine i započeti akademsku godinu jer je ostvarila svoj dugogodišnji san i upisala Modni dizajn, dok će cijelo ljeto marljivo raditi da zaradi za školarinu, stanarinu i doprinose državi. Sve je to dio trnovitog puta do ostvarivanja snova, a Melita je itekako svjesna da bez alata nema ni zanata. Budućnost izgleda sve bolje, a kupci koji se redovito vraćaju najbolja su potvrda njezinog rada.

Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno