Vukovarsko-srijemski župan Damir Dekanić potpisao je danas s poduzetnicima Ugovore o dodjeli potpora za razvoj i unapređenje poslovanja gospodarskih subjekata na području naše županije za 2022. godinu.
“Za razliku od prošle godine, kada je ukupan iznos za Potpore iznosio 500 tisuća kuna, ove godine osiguran je iznos od 2.500.000,00 kuna, što je povećanje od ukupno 500 posto”, rekao je župan Dekanić. Pojasnio je i kako ta sredstva nisu bila dovoljna da zadovolje sve koji su aplicirali. Naime, na Javni poziv je pristiglo dvije stotine prijava od čega su 62 odobrene.
Unatoč činjenici da smo osam dana prije same objave Javnog natječaja najavili njegovu objavu, a potom i dva dana prije samog početka roka za prijavu još jednom, bilo je jako puno onih koji nisu poslali cjelovite prijave ili dokumentaciju, upozorio je Dekanić. Slijedom toga, otkrio je, bilo je i dosta pritužbi i prigovora koji su malo umanjili njegovo zadovoljstvo sredstvima koja su dodijeljena poduzetnicima.
“Kriteriji za prijavu su bili jasni i ne mogu se zanemariti jer iznos od 50 tisuća kuna nije mali, pa za sljedeću godinu svi moramo više poraditi u tom dijelu”, poručio je župan i za slijedeću godinu najavio dodatno povećanje sredstava potpora.
Inače, Javni poziv za dodjelu potpora za razvoj i unapređenje poslovanja gospodarskih subjekata na području Vukovarsko-srijemske županije za 2022. godinu otvoren je 13. travnja 2022. godine, a trajao je do donošenja Odluke o raspodjeli financijskih potpora koja je objavljena 5. svibnja 2022. godine. Pravo na potporu imali su poduzetnici, obrti te ostali subjekti koji se svrstavaju u mikro, male i srednje subjekte malog gospodarstva sa sjedištem na području Vukovarsko-srijemske županije.
Također pravo prijave za korištenje potpore imali su poduzetničke potporne institucije, udruge inovatora, inovatori – fizičke osobe s područja Vukovarsko srijemske županije, udruge koje u svom djelokrugu posla potiču i doprinose razvoju gospodarstva na području Vukovarsko-srijemske županije te klasteri koji djeluju na području Vukovarsko-srijemske županije.
Prihvatljive aktivnosti/troškovi su na Javnom pozivu bili su:
• nabave novih alata, novih strojeva, novih postrojenja i opreme, novih mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata
• izgradnje, dogradnje, adaptacije, opremanje poslovnog/proizvodnog prostora, najam/zakup štanda ili sajamske kućice i sl.
• nabave računalnih programa, troškovi licenciranja, izrade i nadogradnje web stranica i ulaganje u razvoj novih tehnologija
• istraživanje tržišta, kreiranje brenda, dizajniranje proizvoda, izrada promotivnih materijala i ostalih marketinških aktivnosti
• razvoja prototipova i novih proizvoda; poticanje razvoja inovativnih rješenja u poslovanju • zaštite i upravljanja intelektualnim vlasništvom
• troškovi uvođenja i implementacije sustava upravljanja kvalitetom i (re)certifiranje sukladnosti vlastitih proizvoda prema hrvatskim i europskim normama i smjernicama
• edukativne aktivnosti, te troškovi vezani uz najam prostora i drugi neposredni troškovi vezani uz prostor za održavanje edukacije; troškovi predavača
• polaganje stručnih i majstorskih ispita kotizacija za sudjelovanje na pojedinim radionicama, seminarima, konferencijama i sl
Potpora Vukovarsko-srijemske županije za ovaj Javni poziv iznosila je do 70% opravdanih troškova izvršenog ulaganja. Najmanji iznos financijskih sredstava koji se mogao prijaviti i ugovoriti po pojedinom programu/projektu je 10.000,00 kuna, a najveći iznos po pojedinom programu/projektu je 50.000,00 kuna.