Brojni su projekti koji se ove školske godine provode i pripremaju u vinkovačkoj osnovnoj školi Ivana Gorana Kovačića. S ciljem poticanja suradnje, a sve u okviru epidemioloških mjera, učitelji i učenici sudjeluju u raznim aktivnostima na čiju će realizaciju utjecati daljnji razvoj situacije uzrokovane virusom COVID-19.
Razvoj medija, informacijskih i komunikacijskih tehnologija danas zahtijeva višejezičnu komunikaciju, a u školi itekako dobro znaju kako poznavanje jezika povećavaju mogućnosti zaposlenja. Svjesni važnosti višejezičnosti, potiču učenje njemačkog jezika, osobito jer Njemačka dodjeljuje velik broj stipendija za studij. U sklopu izvannastavnih aktivnosti učenicima se nudi njemačka igraonica u kojoj kroz igru, pjesmu i ples uče prve riječi na njemačkom jeziku pod mentorstvom nastavnice Mirele Rimac-Ešegović. Za sve koji uče njemački organizira se posjet Minimundusu u Klagenfurtu. U suradnji s Goethe Institutom iz Zagreba učenicima će biti ponuđena mogućnost polaganja međunarodnog ispita u poznavanju njemačkog jezika na razini A1 i A2, primjerenoj osnovnoškolskom uzrastu.
Osim njemačkog, u školi njeguju i učenje engleskog jezika, pa učenici svake godine sudjeluju u natječaju u kreativnom pisanju na engleskom jezikom u suradnji s japanskom mirovinskom organizacijom GOI PeaceFoundation. Škola sudjeluje i na međunarodnom HIPPO natjecanju u poznavanju engleskog jezika. Svake godine obilježavaju i europski dan jezika, a ukoliko situacija dozvoli u planu je i posjet američkom veleposlanstvu u Zagrebu.
Učenici će ove godine, u suradnji s humanitarnom organizacijom „SVSK“ iz Nizozemske, moći besplatno boraviti tri tjedna u Nizozemskoj. Program je detaljno pripremljen s pregršt izvanrednih aktivnosti za djecu i mlade, a učenici u kampu uče kako surađivati, pomagati jedni drugima i biti velika obitelj.
„Učenici i njihovi mentori sudjeluju i u raznim eTwinning projektima. Učitelji su nazočili radionicama pod vodstvom eTwinning ambasadorice Ane Marketin-Sedlar. Prošle godine sudjelovali smo u četiri projekta: A bord game i snot lame,FreundschaftüberLändergrenzen, Goodmorning Europe i Funvocabularylearningwithmagicwords“, pojasnio je ravnatelj škole Mario Lovrić, dodavši kako se u školi provodi i eTwinning projekt Tražimo riječ za Vukovar. U projekt su uključeni svi učenici i mentori Dinka Mecanović, Mirna Pavić, Palmina Vulin i Lidija Jurić. Cilj projekta je povezati se s učenicima diljem domovine i dostojanstveno obilježiti Dan sjećanja na žrtvu grada Vukovara.
„Različitim interaktivnim aktivnostima izražavamo zahvalnost braniteljima, osvještavamo značaj rata i važnosti slobode za svakoga pojedinca. Rezultat projekta je elektronska knjiga koja će biti prva u nizu u zavičajnoj zbirci virtualne školske knjižnice. Knjigu možete prelistati skeniranjem QR koda na prigodnom letku“, dodao je Lovrić.
Završen je eTwinning projekt poticanja čitanja Pipi duga čarapa nastavlja svoje putovanje u kojemu su sudjelovali učenici 6.b razreda pod mentorstvom Mirne Pavić. Zbog COVID situacije aktivnosti projekta osmišljene su i prilagođene nastavi na daljinu, a na stranicama virtualne knjižnice vKnjižnica objavljena je e-knjiga Pipi Duga Čarapa u Vinkovcima.
Također, pod mentorstvom nastavnice Gabrijele Bićaniću školi se kontinuirano provode projekti sakupljanja papira, čepova, baterija. Prikupljena sredstva škola donira udruzi za djecu oboljeli od leukemije i limfoma.
„Tijekom godine kompletno su uređeni sanitarni čvorovi, dio učionica, zbornica. U planu je uređenje preostalih učionica, ulaganje u moderna nastavna sredstva i daljnje uređenje infrastrukture škole s ciljem stvaranja ugodnog ozračja za učenike i djelatnike. Ulaganja su značaje investicije u školi, pa se ovim putem zahvaljujem Gradu na potpori i izdvojenim sredstvima“, istaknuo je ravnatelj.