Ministarstvo turizma i sporta u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom pokreću promotivnu kampanju s ciljem dodatnog približavanja raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija na domaćem tržištu. Kampanju je, uz Ministarstvo, inicirala Udruga ruralnog turizma Hrvatske, a realizira se u suradnji sa zajednicama kulturnog i pustolovnog turizma i obiteljskog smještaja pri HGK.

Odvija se online i offline kanalima komunikacija te kroz društvene mreže Croatia Full of Life uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće. Dostupan je i promotivni video za Slavoniju.

 

Direktorica Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije Rujana Bušić Srpak, prva dama slavonskog turizma kako su ju nedavno prozvali mediji, pozdravlja svaku promotivnu aktivnost usmjerenu ka jačanju prepoznatljivosti hrvatskih kontinentalnih turističkih destinacija i sadržaja, posebice kada je aktivnost pokrenuta s nacionalne razine. “Ruralni prostor Hrvatske je naše turističko blago za koje ne smijemo dopustiti da ostane “mrtvi kapital” hrvatskog turizma. Govoreći o prostoru, ljudima i ponudi koju nudi naš ruralni prostor, doprinosimo njegovom sveobuhvatno potrebnom razvoju i ujedno osnažujemo izniman nacionalni turistički proizvod”, napominje Rujana.

Kampanja će se sastojati od 12 tematskih video priloga kojima će biti obuhvaćena jedinstvena turistička ponuda hrvatskih ruralnih područja, a zaštitno lice i autorica video materijala popularna je voditeljica Doris Pinčić.


„Danas stavljamo u fokus svo bogatstvo koje ruralna Hrvatska može pružiti domaćim, ali i stranim turistima. U okviru ove, 1. nacionalne kampanje ruralnog turizma, kroz putovanja ruralnom Hrvatskom, otkrivamo blaga naše prirodne i kulturne baštine, kao i srdačnost i gostoljubivost domaćina, što je posebna kvaliteta upravo ove vrste turizma. U današnje vrijeme kada je sigurnost jedan od preduvjeta dolaska u destinaciju, a turisti sve više traže boravak u prirodi i na svježem zraku, ruralni turizam je proizvod koji odgovara na sve potrebe: od mogućnosti boravka u očuvanoj prirodi, opuštanja i aktivnog odmora, do gastronomskih užitaka u domaćim proizvodima. Ruralni turizam donosi novu kvalitetu ukupnog hrvatskog turizma kroz obogaćivanje ponude i mogućnosti za produljenje turističke sezone. Vjerujem kako ćemo danas potaknuti mnoge da istraže ruralnu Hrvatsku i dožive domaće“, poručila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

„Ruralni turizam u pandemijskim se okolnostima istaknuo kao izuzetno tražen turistički proizvod, a prema istraživanjima u narednim će godinama biti sve traženiji, kako od strane inozemnih, tako i od strane domaćih gostiju koji se sve više okreću istraživanju neotkrivenih turističkih bisera Hrvatske. Riječ je o proizvodu koji nudi mogućnost osame, odmor u čistoj prirodi, domaće uzgojenu hranu, jedinstveni doživljaj, autohtona iskustva i kvalitetnu uslugu. Vjerujem kako ćemo našom novom promotivnom kampanjom domaće goste dodatno inspirirati i potaknuti na istraživanje manje poznatih, ali izuzetno zanimljivih ruralnih destinacija Lijepe naše“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.