12 C
Vinkovci
Četvrtak, 18. travnja 2024.

Kreće rekonstrukcija Boškovićeve ulice

Više od autora

- vl promo-
Franjo Sorčik
Franjo Sorčik
franjo.sorcik@novosti.hr

Današnjim predstavljanjem projekta napokon su započeli radovi na dugoočekivanom uređenju Boškovićeve ulice u Vinkovcima, ulice koja je godinama bila jedna od prometnijih i opasnijih u gradu.

Radove na projektu rekonstrukcije državne ceste DC55, na dionici Ulice Ruđera Boškovića u Vinkovcima u duljini od 1.145 metara, koji bi trebali biti gotovi kroz godinu, financiraju Hrvatske ceste, vrijedni su gotovo 22 milijuna kuna, a izvođač je tvrtka Poduzeće za ceste d.o.o. Iz Slavonskog Broda.

“Projektom se predviđa novi ulični profil na način da se četvero tračni kolnik smanji na tri trake od kojih bi srednja traka služila za lijeve skretače u zonama križanja. Raskrižja s priključnim ulicama će se urediti u dužini lepeza, osim na raskrižju Ulice Ruđera Boškovića i Matije Gupca. Zbog nepreglednosti navedenog raskrižja te velikog broja teretnih vozila, a kao mjera sanacije opasnog mjesta, na raskrižju se predviđa regulacija prometa svjetlosnom signalizacijom”, istaknuo je ovom prilikom predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić. Dodao je i da će pješačke i biciklističke staze biti izgrađene do ruba postojećih objekata, odnosno do ruba ulične katastarske čestice, što nije u idealnom pravcu tako da staza nema jedinstvenu širinu, a minimalna širina će iznositi 1,5 metara. Biciklističke staze će ići uz rub pješačke staze kao jednosmjerne biciklističke staze širine 1,25 metara. Nadalje, uz vanjski rub staza bit će postavljeni i tipski betonski rubnjaci u istoj razini s asfaltom, a zaštitni pojas između ceste i biciklističke bit će popločen betonskim opločnicima.

Odvodnja oborinskih voda riješit će se na način da će se voda zasebnim zatvorenim sustavom odvodnje preko separatora ispuštati u Bosut.


Što se tiče mosta, on je dugačak 118 metara, a vizualnim pregledom utvrđeno je da je betonska konstrukcija upornjaka, stupišta i kontinuirane ploče u relativno dobrom stanju, te je potrebna samo površinska sanacija. I čelična je konstrukcija mosta u relativno dobrom stanju, potrebna je površinska sanacija nosive čelične konstrukcije, a potpuno korodirane limove će zamijeniti novim. Potrebno je izvršiti i zamjenu svih ležajeva na stupištima i upornjacima, a zbog proširenja biciklističko-pješačke staze ugraditi i nove slivnike.

“Do svibnja 2021. godine rekonstruirana će bit jedna od najprometnijih cesta u našem gradu, ona u Ulici Ruđera Boškovića. Nakon završetka radova dobit ćemo modernu prometnicu, opremljenu svom potrebnom infrastrukturom, nogostupom, autobusnim ugibalištima, pješačku i biciklističku stazu, kao i sređenu oborinsku odvodnju. Radovi će se obavljati uz regulirano odvijanje prometa, pa molimo sve sudionike u prometu za strpljenje, razumijevanje i pojačan oprez jer svi smo svjesni važnosti ove prometnice u prometnoj slici grada. Posebno bi ovom prilikom zahvalio Vladi Republike Hrvatske na čelu s premijerom Andrejom Plenkovićem, ministru mora prometa i infrastrukture Olegu Butkoviću i predsjedniku Uprave Hrvatskih cesta Josipu Škoriću, što su dali podršku i prepoznali vrijednost ovog, ali i brojnih drugih prometnih projekata kojima smo naš grad učinili sigurnijim”, naglasio je gradonačelnik Bosančić.

Inače, zbog velikog broja priključaka i loše riješenih raskrižja, ova ulica oduvijek je bila opasna po sve sudionike u prometu, kao i mjesto događanja velikog broja prometnih nesreća. Jedan od takvih primjera je upravo i raskrižje Boškovićeve i Ulice Matije Gupca koje je građevinski definirano kao četverokrako, izravno kanalizirano raskrižje. Zbog čestih nesreća, raskrižje je proglašeno opasnim mjestom. Iz tih razloga promet će nam tom raskrižju biti reguliran svjetlosnom signalizacijom.

Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno