U vinkovačkoj industrijskoj zoni niknula je nova desertna zvijezda simpatičnog naziva Kremica. Ona je rezultat iskustva, kreativnosti i ljubavi prema hrani pretočenih u priču punu karaktera, tekstura i emocije.
„Ideja za Kremicu nastala je kao prirodan spoj dugogodišnjeg iskustva u prehrambenoj industriji i moje osobne strasti prema slatkom, inovacijama i kreativnosti u kuhinji“, započinje svoju priču osnivačica Josipa Dujmić, diplomirana inženjerka prehrambene tehnologije.
Godinama je radila kao tehnolog u industriji, sudjelovala u razvoju proizvoda, a neko vrijeme paralelno se školovala i za majstora slastičara. „Ta potreba za izražavanjem kroz hranu, osobito kroz slastice, s vremenom je postala moj profesionalni put“, ističe.
Iza Kremice stoji upravo ona, osoba koja je spojila ljubav prema hrani i slasticama s godinama iskustva u prehrambenoj industriji. U biografiji joj stoji i kuhanje piva od kestena, zamislite! Nikako ne treba zanemariti rad u tvrtki Vinka, ali i iskustvo iz slastičarnica koje je dodatno usmjerilo njezin kreativni kompas. Njezin put usmjeren je k spoju tehnologije i osjećaja.
Ime Kremica nije došlo slučajno. „Htjela sam da zvuči toplo, domaće, slatko, da ima onu neku ‘našu’ notu, ali i da bude realno i simpatično, kao nadimak koji ti netko s ljubavlju udijeli“, pojašnjava. „Obožavam sve što je kremasto, i u desertima i u svakodnevici, pa i u ritualu mazanja kremama koji moj dvogodišnjak apsolutno odbija. Trčim za njim po kući i vičem: ‘Ajde, samo malo kremice!’“, dodaje Josipa.
Već kada čujemo ime možemo zamisliti Kremicu. „Ona bi bila ona draga, topla osoba koja ti već na prvi pogled izmami osmijeh“, opisuje svoj brend. „Nježna je, meka i empatična, ali istovremeno zna što želi – kvalitetu, iskrenost i autentičnost. Nije napadna, ali ostaje u sjećanju“, opisuje.
Sve to Josipa prenosi i u proizvode jer ona je most između poznatog i novog. Vanilija, čokolada, bobičasto voće – okusi koje znamo, ali s pomakom koji ih čini uzbudljivima. Uloga prehrambene tehnologije nije zanemarena, naprotiv. Zahvaljujući znanju iz industrije, proizvodi su zamrznuti na način koji čuva svježinu i teksturu, bez kompromisa.
U ponudi su trenutačno deset vrsta torti u dvije veličine. „Naše torte posebne su po tome što vjerujem da baš svatko može pronaći nešto za sebe. Neki će se zaljubiti u klasiku, drugi će tražiti nešto lagano i voćno, a treći bogatu čokoladu i orašaste nijanse“, opisuje svoj asortiman.
Najponosnija je na Giotto tortu. „Kao veliki ljubitelj Giotto kuglica, samo sam sjela, zapisala iz glave omjere i sastojke i krenula ju raditi. Nije bilo nikakvog velikog plana. Ispala je točno ono što sam htjela – Giotto, ali za žlicu“, govori o svojoj najdražoj torti, zasad. Za Josipu je inovacija često spoj intuicije i igre i baš zato je svaki novi proizvod prilika za nešto drugačije, osobno i posebno.
Brend Kremica nije samo okus, već i vizualni identitet koji se pamti. Tu je zaslužna suradnja s dizajnerskim studijem Yikes i Dianom Mataković. „Dogovorile smo se da želimo identitet koji je istovremeno vibrantan, ali i pastelan, nešto što odiše toplinom i domaćom atmosferom, ali i svježinom, hrabrošću i razigranošću“, pojašnjava logo svoga brenda te dodaje kako ništa manje važna bila je i suradnja sa Studiom Burton’s i Ninom Živković koja stoji iza fotografija koje su doslovno prenijele ne samo izgled, nego i okus i teksturu torti.
Kremica se ne planira zadržati samo u Vinkovcima. Josipa mašta o tome da jednog dana proizvodi proizvode u velikim količinama i da se ljudi totalno ‘navuku’ na njih. Iako ne planira klasičnu slastičarnicu, otvorena je za pop-up događaje. „To su sjajne prilike za predstavljanje Kremice široj publici i za interakciju koja može dodatno osnažiti brend“, pojašnjava.
Nadamo se kako će ova poduzetnička priča slatkog imena i okusa postati poznati brend, ali i pokretač zajednice, kako vinkovačke tako i one izvan našega grada. U planu su edukacije te razvoj mladih kroz radionice i mentorstva stvarajući pozitivan ekosustav za osobni i profesionalni rast.
Svatko ima pravo na makar jedan Kremica trenutak, mali bijeg u slatko. „To je onaj trenutak kad zgrabiš žlicu, otvoriš svoju omiljenu Kremicu iz zamrzivača, sjedneš na kauč i… jednostavno postojiš. Bez multitaskinga, bez pitanja ‘što ćemo jesti’, bez ‘mamaaaa’. Samo ti i desert“, ističe s dozom roditeljskog realizma.
Kremica, kremasta, razigrana, ali i stvarna, kako Josipa opisuje, nije samo desert. To je trenutak samo za nas. I na kraju, to je priča koja tek počinje.