Iz želje da se pruži pomoć malim poduzećima u Hrvatskoj, mladi diplomirani stručnjaci iz područja ekonomije, programiranja, komunikologije i dizajna oformili su agenciju Hero Factory čiji je cilj, kako su nam rekli ovi marljivi Slavonci, pomoći svim onim poduzećima koja se bore s hrpom teških tržišnih uvjeta.

Hero Factory agencija je za digitalni marketing koja se specijalizira za pomoć poduzetnicima u pronalasku novih kupaca. Direktor agencije Dario Begonja prije ovog izvanrednog pothvata radio je s preko 200 poduzeća na marketinškim i poslovnim strategijama te komunikaciji. Iskustvo mu je pokazalo da poduzećima fali pristupačna usluga strategije i komunikacije koja će se temeljiti na različitim aspektima iz više struka, pa je odlučio okupiti vlastiti tim. Tim koji je kliknuo na prvu i koji jednostavno zna što radi.

„Analiziramo postojeće poslovanje i zatim izrađujemo, optimiziramo i vodimo digitalne kanale. Jedno od naših područja specijalnosti su mala i srednja poduzeća, pa za njih razvijamo automatskog asistenta pomoću kojeg mogu i sami voditi svoj marketing ili bolje kontrolirati rad marketinških profesionalaca“, pojasnio nam je Begonja koji je svoj tim okupio prije tri godine. Iako su neko vrijeme radili kao skupina freelancera, od početka su znali da idu prema zajedničkom pokretanju poduzeća. „Mogu reći da imam tim kakav sam mogao željeti samo u snovima, nadam da nam slijedi još puno lijepih projekata“, dodaje.

Najčešći alati koje poduzeća traže su web stranice i kanali digitalnog marketinga poput Google oglašavanja, Facebooka i Instagrama. No, ističe Dario, ono što se zaista traži su povećanja prodaje, podizanja svjesnosti o brandu te napredak u digitalizaciji.

„To su stvarne potrebe poduzeća, a naša je specijalnost da vidimo kako to riješiti kroz poslovno savjetovanje i marketing“, rekao je.

Iako poduzeće posluje iz Zagreba, zbog zaposlenih Slavonaca Slavoniju gledaju kao na svoju i zato su Vinkovcima donirali virtualnog asistenta za koronavirus i civilni stožer. Naime, u suradnji s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo izradili su chatbot koji automatski daje informacije kroz tekstualne odgovore. Ubrzo su kontaktirali i Grad Vinkovce s idejom za informiranje zajednice o pravilima Civilnog stožera, e-Propusnicama i koronavirusu. Tako su Vinkovci postali jedan od prvih gradova koji je uveo virtualnog asistenta koji daje odgovore na sva pitanja vezana uz koronavirus.

Tim se sastoji od sedam ljudi, a njih dvojica su iz Slavonije. Matko Antun Bekavac iz Novih Jankovaca voditelj je web sektora, a Dario Begonja iz Privlake vodi cijeli tim, uz ekstenzivno iskustvo u marketinškim strategijama. Matija Jakupić također je u web sektoru i vodi vizualnu komunikaciju. Od ostalih članova tu su još Barbara Slopko, voditeljica marketinga, Valentino Vasilik, specijalist za digitalno oglašavanje, copywriter Matko Perić i Dario Varošanec koji se bavi poslovnim i prodajnim strategijama, edukacijom poduzetnika i organizacijom. Upravo zbog ovih vrijednih ljudi, brojni klijenti su uz njih od prvog dana i rado se vraćaju, a zajedno imaju preko 500 odrađenih projekata.

Iako je budućnost zbog pandemije neizvjesna, siguran cilj je do kraja godine biti na podršci svim trenutnim i novim klijentima. Između ostalog, projekt chatbota bit će važna stavka još nekoliko mjeseci, a bit će potrebno prilagoditi ga da bude koristan asistent i u periodu mira. „U svakom slučaju, posla neće manjkati, veselimo se svemu tome“, rekao je Begonja.