Prva internet trgovina u Vinkovcima nudi više od 10 tisuća proizvoda

|

- Advertisement -

Sigurno ste već čuli za tvrtku R Solutions d.o.o. mladog vinkovačkog poduzetnika Josipa Raca, no jeste li čuli za web shop Pikaj.hr? Prva je to internet trgovina u Vinkovcima i okolici na kojoj možete pronaći sve – “od igle do lokomotive”.

Dok naše gospodarstvo proživljava jedan pravi šok uzrokovan pandemijom koronavirusa, neki su odlučili iz ove situacije izvući ono najbolje. Jedan od njih je i Josip Rac, vlasnik poznate nam vinkovačke tvrtke R Solutions koji se već dugi niz godina uspješno bavi inozemnim zastupništvom renomiranih brandova, a jedan od poznatijih je i DUNLOP. U tvrtki se mogu pronaći vrhunski brandovi proizvoda koji se od nedavno dostupni i na web trgovini. Naime, početak pandemije je za Josipa značilo i zastoj u poslovanju, a ponukan brojnim drugim tvrtkama koje su svoj rad prebacile na online platforme, učinio je isto. Mašta je uvijek radila svoje, kroz odrastanje, srednju školu i fakultet, a ljubav prema kreiranju i pomaganju zajednici urodila je prvom internet trgovinom u Vinkovcima naziva Pikaj.hr. Širok je asortiman proizvoda koji se nude u ovoj trgovini prisutnoj u cijeloj Hrvatskoj – od Dubrovnika do Vukovara.

“Volim kreirati i uvijek sam htio imati svoju vlastitu tvrtku te svojim vizijama pridonijeti društvu i pomoći nekome. Tako sam htio i ovom trgovinom ponuditi širok asortiman proizvoda Hrvatskoj, a kasnije i svijetu jer se kroz koju godinu planiramo širiti i na međunarodno tržište”, rekao nam je Josip ističući kako Pikaj.hr nudi oko 10 tisuća različitih proizvoda brojnih poznatih brendova, a na ovom web shopu pronaći ćete razne uređaje, od televizora do igračaka, kućanskih aparata, računala, stvari za kućanstvo i ostalo.

Pojašnjavajući način na koji su odabrali proizvode koji će završiti na trgovini, Josip ističe kako su prije lansiranja radili analizu tržišta iz koje su dobili informacije što se najviše kupuje, tko su ciljani kupci i kako doći do njih. U tome su im pomogli popularni “kolačići” koji bilježe svaki korak na internetu, naravno uz našu privolu. Dostupni su kupcima od 0 do 24 sata, a zbog želje za nekim sofisticiranim mogućnostima, Pikaj.hr ima i chat trgovinu preko kojega u bilo kojemu trenutku možete saznati sve što vas zanima, nije potrebno slati mail i čekati odgovor. Krasi ih i brza isporuka jer proizvod na adresu stiže unutar dva dana, isključivo iz Hrvatske, a svaki naručeni proizvod može se vratiti u roku od 14 dana bez ikakvog objašnjenja.

“Ovo je tek početak, ali u dva mjeseca imali smo više od tisuću zadovoljnih kupaca. Kontinuirano rastemo. Zanimljivo je spomenuti kako se najčešće naručuje početkom mjeseca kada sjednu plaće, dok se s približavanjem kraju mjeseca narudžbe smanjuju”, rekao je Rac kroz smijeh i dodao kako je 90 posto projekta sam napravio, a pomažu mu još dvije osobe u marketingu. Kada to zaživi na još nekoj većoj razini, napominje, bit će dodatnog zapošljavanja.

Cijena ovisi o dobavljaču, ali ju u pravilu sami kreiraju. Odrede maržu i s time izlaze na tržište. Kalkulira se, prati konkurencija, a veliku ulogu igra i marketing jer svaki proizvod mora imati svoga kupca. Važno je napraviti sve da taj proizvod kupac kupi upravo kod tebe, pojasnio je Josip. Pikaj doslovno znači biraj, ime je zanimljivo, nije klasično i lako je pamtljivo stoga se popularnost ove internet trgovine jako brzo širi. Zanimljiv je i logo koji, ako malo pažljivije pogledate, u slovu P ima kažiprst, a vjerujemo kako će dodatnu popularnost dobiti uvođenjem kriptovaluta kao jednog od oblika plaćanja, kako nam je najavio Josip Rac.

- Advertisement -

Zadnje objave

Plinara istočne Slavonije d.o.o.

Radno vrijeme blagajne Vinkovci-Županja

PON – PET od 7:30 do 14:00h
Besplatni broj za hitne intervencije
od 0 do 24h
0800 304 336

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.