Page 8 - Vinkovački list 7. rujna 2018.
P. 8
INKOVCI PETAK, 7.9.2018.

Po prvi put vinkovačka Turistička zajednica posebno je otvorila vrata baš za sugrađane Promotivna kampanja ‘’Visit Slavonia, Share Slavonia’’

Dani otvorenih vrata Nastavak važne promocije

TZ grada Vinkovaca
U programu Dana predstavljen je i jedan novi zanimljiv
projekt Topoteka “Vinkovačke jeseni u virtualnom arhivu”

Pozivom: zavirite u arhivu u Europi” Martine Matković, su ICARUS Hrvatska, Gradska Promotivna kampanja u organi- posebno Slavoniju, koja ima veliki
TZ grada Vinkovaca u pone- „Imamo li turista u Vinkovcima?” knjižnica i čitaonica Vinkovci zaciji Hrvatske turističke zajednice potencijal za razvoj cjelogodiš-
djeljak, 3. rujna, počeli su prvi Anite Miškić te “(Ne)istine o Vin- te Turistička zajednica grada ‘’Visit Slavonia, Share Slavonia’’ njeg turizma“, izjavio je Kristijan
Dani otvorenih vrata Turistič- kovcima” Hrvoja Vulića. Organi- Vinkovaca. Na sudjelovanje su dobiva svoj drugi nastavak. Radi Staničić, direktor Hrvatske turi-
ke zajednice grada Vinkovaca, zirana je i “Vinkovačka avantura” pozvani svi građani koji imaju se o promociji Slavonije foku- stičke zajednice, dodavši kako će
a kroz četiri dana koliko su - šetnja gradom i obilazak rodne bilo kakav dokument koji je vezan siranoj na blogove i društvene se i dalje nastaviti s promocijom
trajali, održan je niz zanimlji- kuće Ivana Kozarca u pratnji turi- uz Vinkovačke jeseni, a trebaju ga mreže Facebook, Instagram i kontinentalne turističke ponude
vih događanja te predstavljen stičkog vodiča, a Kazalište Nova donijeti u Turistički ured gdje će ga Twitter. Tako će našu Slavoniju i to posebice u razdobljima pred
jedan novi projekt. scena izvelo je program živuće skenirati i uzeti potrebne podatke, i sve njezine običaje, delicije i i posezone. Cijeli projekt će se na
povijesti “Stari Vinkovci bana a original vratiti vlasniku. Tako turističke lokalitete doživjeti društvenim mrežama provesti
Aneta Pšihistal Šokčevića”. će i njihova priča postati dijelom poznati svjetski blogeri i influen- pod hashtagovima  #VisitSlavo-
aneta.psihistal@novosti.hr arhive za nove generacije. “Vinko- ceri iz Njemačke, Poljske, Velike nia i #ShareSlavonia, a boravak i
Predstavljen je i jedan novi vačke jeseni u virtualnom arhivu” Britanije, Francuske, Makedonije i putovanje bit će uživo emitirani
Ovoga tjedna održani su po prvi projekt: Topoteka “Vinkovač- trajni su projekt čija će se građa Hrvatske, a dvoje dolazi iz Austra- na društvenim mrežama HTZ-a.
put održani su Dani otvorenih ke jeseni u virtualnom arhivu”, stalno nadopunjavati kako bude lije i Japana. Promocija traje od 3. “Dodatni promotivni značaj
vrata TZ grada Vinkovaca. “Dane čiji je nositelj Udruga Vinko- pristizao novi materijal. do 8. rujna, a u provedbi projekta projekta leži u činjenici što su svi
otvorenih vrata pokrenuli smo sa vački šokački rodovi, a partneri sudjeluju slavonske turističke blogeri, osim za teme putovanja,
željom približavanja sugrađanima. zajednice te Turistička zajednica specijalizirani i za teme poput
Posjetitelji se informiraju gdje smo grada Zagreba gdje su influenceri etno-gastronomije, kulture,
i dolaze do nas, ali često upravo započeli svoj boravak u Hrvatskoj mode ili fotografije,“ poručili su
naši sugrađani ne znaju točno što „Nakon odlične kampanje u sklopu iz HTZ-a. Program putovanja
radimo, čime se bavimo... Zato koje je promotivne postove vezane započeo je u  Zagrebu  gdje su se
smo pokrenuli Dane kako bi naši uz Slavoniju samo na dnevnoj bazi blogeri upoznali s poviješću i
sugrađani vidjeli ono što radimo, a vidjelo i pratilo više od milijun znamenitostima, a  petodnevni
i mi čuli njihovo mišljenje o tome”, fanova diljem svijeta, odlučili smo boravak u Slavoniji počeo je u Viro-
istaknula je direktorica Turistič- popularne svjetske influencere i vitičko-podravskoj županiji  gdje
kog ureda TZ grada Vinkovaca blogere dovesti u našu Slavoniju, program uključuje obilazak Parka
Martina Matković. u dijelove koji nisu bili obuhvaće- prirode Papuk i izletišta Jankovec
ni u sklopu prvog dijela kampanje. te odlazak u Centar za posjetite-
Uz mogućnost razgledanja zani- Na ovaj način svijetu približavamo lje „Dravska priča“ u Noskovačkoj
mljive arhive TZ grada Vinkovaca, hrvatsku kontinentalnu ponudu, Dubravi. J.H.
u programu je održano i nekoliko
prezentacija: “Gdje kupiti suvenir?
ili Ima li željezara u Vinkovcima?”
i “Vinkovci – najstarije naselje

U Šibeniku promovirani vrhunski srijemski gastronomski proizvodi

Delicije srijemskog doručka

Zbog čega engleski doručak
ne bismo zamijenili srijemskim?
Turistička zajednica Vukovar-
sko-srijemske pokrenula je ori-
ginalnu inicijativu koja spaja
zelenu i plavu Hrvatsku.

Žarko Kljajić
zarko.kljajic@novosti.hr

Čvarci i kulen umjesto engleske Vrhunske Lenije u Vinkovcima, hotel Dunav
kobasice s grahom? Švargl umjesto delicije stigle nositelj je oznake Okusi Srijema i
crnog pudinga? Da srijemski su u Šibenik Slavonije, a o kakvim je bakanali-
doručak može biti sastavni dio turi- s lokalnih jama riječ najbolje je provjeriti od
stičke ponude u čitavoj Hrvatskoj, OPG-ova 1. do 7. listopada u vrijeme mani-
uvjerili su se gosti novog Heritage i iločkog festacije Tjedan okusa jeseni kada
hotela King Kresimir u Šibeniku. Hotela Dunav, jela možete dobiti po promotivnim
Za ukusan početak dana pobrinula odnedavno cijenama. „Naša županija poznata
se Turistička zajednica Vuko- ponosnog je po atraktivnim manifestacija-
varsko-srijemske županije koja vlasnika Mic- ma tijekom čitave godine. Čekaju
je, u duhu srijemske i slavonske helinove Vas “Vinkovačke jeseni”. Obala
gostoljubivosti, s istoka Hrvatske preporuke uz Dunav od Vukovara do Iloka
donijela najfinije delicije i kraljev- čime se spaja promenada je dvoraca, muzeja,
ski počastila Šibenčane i njihove zelena i plava arhitektonskih cjelina, arheologi-
goste. „Srijemskim doručkom u Hrvatska je, prirodne baštine, a to potvrđuje
Šibeniku pokrenuli smo inicijati- i titula EDEN (Europska destina-
vu da hrvatski proizvodi s istoka cija izvrsnosti), koju je destinaci-
Hrvatske postanu sastavni dio sva- ja Vukovar – Vučedol – Ilok dobila
kodnevne ponude, osobito malih na temu kulturnog turizma“, rekla
i butik hotela kojima je u fokusu je direktorica.
eno-gastronomija i vrhunski
gurmanski doživljaj. Na taj način
gosti šire vidike i upoznaju tradicij-
sku gastronomiju čitave Hrvatske,
a hoteli imaju dodanu vrijednost
i vrhunske proizvode“, istaknula
je Rujana Bušić Srpak, direkto-
rica TZ VSŽ-e. Vrhunske delicije
stigle su s lokalnih OPG-ova i iz
iločkog Hotela Dunav, odnedavno
ponosnog vlasnika Michelinove
preporuke. Uz Acin salaš u Tor-
dincima, restoran Aquarius u Boš-
njacima, Iločke podrume u Iloku,
Izletište Gondola u Sotinu i Villu
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13