Učenici vinkovačkih osnovnih škola danas su se na Gradskom natjecanju u čitanju naglas nadmetali u ovoj vještini, a pod motom „Čitanje je zakon”. U suradnji sa školama natjecanje je organizirao Dječji odjel Gradske knjižnice i čitaonice Vinkovci.
Na natjecanju je sudjelovalo pet vinkovačkih osnovnih škola, ukupno 17 učenika, 10 u mlađoj i 7 u starijoj skupini, a Prosudbeno povjerenstvo nije imalo laku zadaću jer su se svi čitači dobro pripremili.
Najboljima proglašene su Nea Celik iz OŠ Antuna Gustava Matoša i Ines Došen iz OŠ Ivana Mažuranića.
„Još kad sam bila mala mama me je vodila u knjižnicu i ja sam listala slikovnice, a kad sam naučila čitati onda sam počela i s tekstom slikovnice čitati pa onda i romane i jednostavno sam zavoljela čitati. Kada sam vidjela u školskoj knjižnici plakat za ovo natjecanje, a pošto volim čitati, odlučila sam se prijaviti”, istaknula je Nea Celik učenica 5. razreda, pobjednica u mlađoj skupini od 3. do 5. razreda.
U mlađoj skupini 2. mjesto podijelili su Klara Crnaić, 4. razred i Filip Markovljević, 5. razred, iz OŠ Ivana Mažuranića, a na 3. mjestu je Ema Jurković, 3. razred, iz OŠ Vladimira Nazora.
„Kad sam bila mala mama i tata su mi puno čitali i vodili su me u knjižnicu, a i u vrtiću smo dosta čitali i slikovnice i druge knjige. To se nastavilo i poslije, a prošlo ljeto sam baš nekako krenula redovito čitati određene knjige i to mi se svidjelo i mislim da je to sada već jedna navika koja će i ostati”, kazala je Ines Došen, učenica 7. razreda, pobjednica u starijoj skupini od 6. do 8. razreda.
U starijoj skupini 2. mjesto pripalo je Duji Krznariću, 6. razred, iz OŠ Vladimira Nazora, a na 3. mjestu je Filip Barbarić, 7. razred, iz OŠ Josipa Kozarca.
Svi ste vi jednako dobri i zaista su odlučivale nijanse, a najvažnije je da čitati nastavite i dalje jer, kako i slogan kaže „Čitanje je zakon”, poručila je mladim ljubiteljima knjige Višnja Sorčik, predsjednica Prosudbenog povjerenstva čija je zadaća danas bila kod svakog čitača ocijeniti kreativnost uvoda, jasnoću i razgovijetnost u čitanju, izražajnost u nastupu, primjerenost teksta uzrastu te sveukupni dojam nastupa.
„Kao i uvijek u ovakvim prigodama posebno nam je drago vidjeti da učenici pokazuju interes za čitanjem i što sa svojim mentorima odabiru tekst koji će nam pročitati i pripremaju se za natjecanje. Djeca su bila dobra, svake godine su dobra, a najvažnije je da žele čitati”, istaknula je Višnja Sorčik.