Započela ljetna kampanja “Nema maženja bez paženja”

|

- Advertisement -

U sklopu projekta Živjeti zdravo Hrvatski zavod za javno zdravstvo i ove godine provodi javnozdravstvena kampanja na temu zaštite spolnog i reproduktivnog zdravlja “Nema maženja bez paženja”.

Kampanje traje do 4. rujna, a preliminarni rezultati istraživanja Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, provedenog 2021./2022. na uzorku od 1208 učenika 3. razreda srednjih škola iz cijele Hrvatske, pokazuju da je njih 355 (29,3%) imalo neku vrstu spolnoga odnosa. Od 355 spolno aktivnih učenika samo njih 57 (16%) ima osnovnu razinu znanja o kontracepcijskim metodama.

Osnovna razina znanja je definirana kao točan odgovor na svih 5 pitanja:

  1. Hormonska kontracepcija služi za zaštitu od spolno prenosivih infekcija i neplanirane trudnoće.
  2. Prekinuti snošaj ima visoku djelotvornost u sprečavanju trudnoće.
  3. Ako se koristi hormonska kontracepcija, nema potrebe za korištenjem kondoma.
  4. Kondom se može upotrijebiti više puta.
  5. Dvostruka zaštita je korištenje dva kondoma istovremeno

Naglasak kampanje je na mladima koji su često suočeni sa zbunjujućim i proturječnim informacijama iz nepouzdanih izvora. Od iznimne je važnosti omogućiti mladima pristup točnim i provjerenim informacijama.

“Tijekom ljetnih mjeseci, putem info panoa, svlačionica na plažama diljem Republike Hrvatske i plakata u ljekarnama bit će prikazane preventivne poruke kako bismo potaknuli svijest svih građana, posebice mladih, o važnosti očuvanja i unaprjeđenja spolnog i reproduktivnog zdravlja što će doprinijeti vidljivosti kampanje na nacionalnoj razini”, poručuju iz HZZO-a.

- Advertisement -

Zadnje objave

Plinara istočne Slavonije d.o.o.

Radno vrijeme blagajne Vinkovci-Županja

PON – PET od 7:30 do 14:00h
Besplatni broj za hitne intervencije
od 0 do 24h
0800 304 336

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.