Pekarska tvrtka iz Vinkovaca simboličnog imena Pekar već je osvojila domaće tržište svojim proizvodima. Najveća je to tvrtka pekarskih proizvoda u Slavoniji, a i među tri je vodeće tvrtke u Hrvatskoj pa stoga ne čudi što se odnedavno može pohvaliti osvajanjem i stranog tržišta.
U lipnju su predstavili novi proizvod koji je upotpunio njihov bogati pekarski asortiman somuna, a radi se o lepinji roštilj. Riječ je o zamrznutom tijestu koje uspješno zadržava vrhunsku kvalitetu, navodi direktor tvrtke Domagoj Radić. Lepinja dolazi u pakiranjima od 150 i 200 grama, a da bi bila spremna za konzumiranje, nije potrebna nikakva dodatna priprema već je dovoljno samo otapanje zamrznutog proizvoda oko 45 minuta na sobnoj temperaturi.
„Pokušali smo više puta s proizvodnjom lepinje da bi došli do njezine serijske proizvodnje. Naša se vrlo jednostavno priprema i uspješno zadržava vrhunsku kvalitetu usprkos smrzavanju, bilo da se radi o postojanom okusu ili dugotrajnoj svježini”, govori Radić.
Ono što posebno ističe ovu lepinju je njena kompaktnost te je kao takva idealna za kombiniranje s roštiljem ili sa sočnim odrescima, a praktična je i za konzumaciju, navode iz Pekara.
“Izuzetno mekana i elastična, a u idealnoj mjeri rupičasta i prozračna”, objašnjava Radić izgled lepinje.
Kao još jednu prednost lepinje navode da je otpornija za rukovanje na roštilju ili za slične načine pripreme. To su prepoznali i mnogi trgovački lanci iz Njemačke koji za vrijeme sezone roštilja traže i do 15 šlepera somuna dnevno. U Pekaru kažu da to godišnje znači prijevoz oko 2000 šlepera. Uz njemačko, i domaće tržište eksplodira u vrijeme sezone.
“Trudimo se već 30 godina biti ispred vremena i u korak s trendovima što naši kupci, ali i brojni ljubitelji kruha prepoznaju”, govori Matej Radić, direktor proizvodnje.
I ova lepinja, kao i ostali somuni iz proizvodnje, ima oznaku Clean Label, a to znači da ne sadrži e-brojeve odnosno aditive. Novitet je predstavljen na Pekar Cupu 2022 koji je održan na terenima Teniskog kluba Vinkovci. Ondje se moglo uživati u roštilju ili isprobati i ostale pekarske proizvode koji dolaze iz domaće radinosti obitelji Radić. Ono što se najviše svidjelo posjetiteljima bile su krušne mrvice obogaćene krupnom soli i peršinom.
Pekar izvozi više od 60 posto svojih proizvoda i to na domaće i regionalno tržište, a svakodnevno vrše dostavu na više od 500 lokacija. U sezoni roštilja proizvodnja somuna i ostalih proizvoda odvija u se tri smjene da bi se sve stiglo na vrijeme te da bi rokovi bili ispoštovani. Braća Radić navode da su im planovi za budućnost veliki, ali da su i dalje orijentirani na širenje u prvom redu za domaće tržište.