U turističkom raju Kanarskih otoka lako je previdjeti činjenicu da na jednom od njih živi jednako stanovnika kao i u Zagrebu te da tamo djeluje jedan od najboljih simfonijskih orkestara Španjolske. Otok se zove Gran Canaria, kao i orkestar, a hrvatski klarinetist Radovan Cavallin već gotovo trideset godina tamo živi i muzicira. Nekadašnji wunderkind, potom najmlađi student u povijesti Zagrebačkog sveučilišta, nakon studija u Zagrebu i Parizu završio je na iznenađenje mnogih na spomenutom otočiću usred Atlantika, no čitavo vrijeme održavao je vezu s domovinom.
Ipak, česti koncertni nastupi, u orkestralnom ili u komornom okruženju, koje Radovan Cavallin redovito održava po Hrvatskoj, do sada nisu bili povezani s odlaskom u studio i produkcijom snimki. Doista, zašto ponajbolji hrvatski klarinetist ne bi snimio ponajbolja hrvatska djela za klarinet – pitao se Cavallin. Odgovor je kao glazbeni producent dao skladatelj (i nekad uspješni klarinetist!) Antun Tomislav Šaban i diskografska kuća Fonart ovim albumom.
Zahvativši hrvatsku glazbu posljednjih 60 godina, album 11 per 1 in 1 nudi Cavallinovu interpretaciju danas već među klarinetistima kultnih skladbi: Pastoralne fantazije Božidara Kunca iz 1957., Monologa Anđelka Klobučara iz 1974., Obrata u scherzu Emila Cossetta iz 1976., te naslovnu skladbu iz pera Dubravka Detonija, posvećenu 1983. četrnaestgodišnjem Radovanu. Uz njih, tu su i djela dvojice klarinetista: Capriccio No 1 Ante Grgina iz 1976. i Little Christmas Fantasy (u dvije verzije kao bonus track!) Mihaela Paara iz 2011.. Konačno, tu su i mladenački Elegija i Rondo Antuna Tomislava Šabana iz 1988., kojima je tada sedamnaestogodišnji autor briljirao kao klarinetist, da bi 29 godina kasnije kao zreli skladatelj nadopisao dvije Reminiscence (bez pretenzija da ih sam izvede!). Praizveo ih je, odnosno snimio Cavallin, a partnerica na klaviru mu je u Elegiji i Rondu bila Mia Elezović.
Jedanaest skladbi, pedeset dvije minute na albumu Radovana Cavallina 11 per 1 in 1 u izdanju Fonarta / Aquarius Recordsa.