Intiman novi singl Marka Bošnjaka na 90,2

|

Talentirani mladi pjevač Marko Bošnjak koji polako i sigurno gradi svoju glazbenu karijeru, ali i onu akademsku u BIMM Institute u Berlinu, na 90, 2 predstavio je svoju najnoviju pjesmu “Spokojan”.

Pjesma “Spokojan” sadrži etno elemente u eksperimentalnom i modernom aranžmanu za koji su zaslužni Markovi dugogodišnji suradnici Vlaho Arbulić i Mihovil Šoštarić (Lockroom). „Pjesma je nastala u prijelaznom razdoblju egzistencijalne krize nakon Dore prošle godine pa smo Vlaho i ja to zajednički napisali i prenijeli tu emociju koja se rodila u meni“, kaže Marko koji je na prošlogodišnjoj Dori oduševio publiku i osvojio drugo mjesto.

Ovu raskošnu pjesmu prati jednako raskošan spot koji je sniman na lokacijama u okolici Rame i Ramskog jezera što je njemu posebno značajno. „Za mene je to neiscrpan izvor inspiracije gdje od malena provodim vrijeme. Vežu me jako lijepe uspomene pa mi je bila čast povezati to divno mjesto sa svojom glazbom i osobnošću, trajno to obilježiti“, ističe Marko te dodaje kako je za njega ovo najintimniji spot do sada. Režirala ga je Vedrana Vukojević koja je inspiraciju pronašla u bezvremenskom klasiku Orkanski visovi  Emily Brontë.

Možemo reći kako nam je Marko potpuno otvorio dušu, ogolio se te pružio svoju životnu priču u kojoj se itekako možemo pronaći. „Uzmem neki introspektivni dio sebe koji nije baš najljepši, a kada se lijepo sve odradi i složi, problemi se otpuste. Glazba liječi“, zaključuje ovaj mladi talentirani glazbenik. Pjesmu možete poslušati, kao i vidjeti ovaj odličan spot ovdje.

- Advertisement -

Zadnje objave

Plinara istočne Slavonije d.o.o.

Radno vrijeme blagajne Vinkovci-Županja

PON – PET od 7:30 do 14:00h
Besplatni broj za hitne intervencije
od 0 do 24h
0800 304 336

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.