Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta danas je službeno pokrenulo internet stranicu „Sve za potrošače“, prvi hrvatski središnji portal za potrošače putem kojeg će građani lakše moći ostvariti svoja potrošačka prava. Portal je uspostavljen kako bi se na jednom mjestu objedinile sve potrebne informacije iz različitih stručnih područja vezanih uz probleme s neispravnom robom i jamstvom, javnim uslugama, financijskom i medijskom pismenošću, on-line kupovinom, elektroničkim komunikacijama, opasnim proizvodima, sigurnošću hrane do modernih tehnologija.
Na prigodnom predstavljanju portala, svim okupljenima se obratio ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat, naglasivši kako je zaštita prava potrošača uvijek aktualno područje koje pokriva različite segmente našeg svakodnevnog života te je davno preraslo okvire tradicionalne kupovine. „U zadnje 2 godine na nacionalnoj razini ulažemo velike napore kako bismo ojačali i zaštitili prava naših građana. Naš put k ostvarenju tog cilja temelji se na suradnji i timskom radu. Iz tog smo razloga okupili sve dionike ovog područja te je ovo izravna posljedica i konkretan rezultat takve široke suradnje“, rekao je tom prilikom ministar.
Predsjednik Vijeća HAKOM-a Tonko Obuljen naglasio je kako je ovaj portal rezultat suradnje svih tijela uključenih u zaštitu potrošača te ujedno predstavlja i putokaz za realizaciju budućih projekata u ovom području. „Ovo je dokaz da se zajedničkim i koordiniranim pristupom, uz otvorenost prema javnosti, može postići puno veći učinak nego pojedinačnim naporima“, zaključio je Obuljen.
„Ministarstvo poljoprivrede u ovom je projektu izuzetno važan partner, osobito u dijelu proizvodnje hrane. Naš sustav kojim osiguravamo sigurnost, ispravnost i kvalitetu hrane ima izuzetno značajnu ulogu“, rekao je državni tajnik Ministarstva poljoprivrede Majdak.
„HANFA kao institucija koja je nadležna za nadzor financijskih usluga, bavi se vrlo širokim spektrom koji mora pokrivat, od mirovinskih fondova, društava za osiguranje, pa sve do investicijskih fondova. Niz je to financijskih institucija i potrošači se vrlo često nađu u situaciji da sa nekom od usluga nisu zadovoljni“, istaknuo je predsjednik Upravnog vijeća HANFA-e Žigman.