Hrvatska turistička zajednica i Lonely Planet, vodeći svjetski specijalizirani medij za putovanja, pokrenuli su unutar Lonely Planet portala personaliziranu stranicu posvećenu Hrvatskoj pod nazivom “Discover Croatia” s četiri nova originalna videa o hrvatskim destinacijama.
“Učinkovita turistička promocija danas je nezamisliva bez suradnje s vodećim svjetskim medijskim platformama koje mogu snažno utjecati na turističke trendove. Suradnja s Lonely Planetom Hrvatskoj će osigurati velike promotivne efekte i vidljivost na ključnim europskim tržištima s kojih nas posjećuje najveći broj turista“, rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić te dodao kako 13 milijuna ljudi na mjesečnoj bazi posjećuje stranice Lonely Planeta.
Spomenuti videomaterijali kreirani su u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, a prikazuju i Slavoniju kao “najčuvaniju tajnu Hrvatske”, s naglaskom na bogatu enološku i gastronomsku ponudu te kulturno-povijesnu baštinu. U videu se mogu vidjeti Đakovački vezovi i ergele lipicanaca, osječki parkovi i Tvrđa, Kopački rit te iločki vinogradi.
Videom su predstavljeni i Zadar i okolica kao destinacije pogodne za brojne izlete i aktivnosti poput planinarenja u NP Paklenica ili jedrenja u NP Kornati. Materijal za druga dva videa snimila je ekipa Lonely Planeta u Zagorju i Međimurju s naglaskom na dvorce, dok su u Istri snimili sve pojedinosti vezane uz tradiciju lova na tartufe te pripremanje proizvoda od ove gastronomske delicije.
Svi materijali bit će korišteni za oglašavanje koje će se provoditi u dva dijela. Prvi val oglašavanja trajat će od svibnja do kraja lipnja te uključuje promociju Slavonije i Zadra. Drugi val oglašavanja obuhvaća razdoblje od rujna do kraja listopada te uključuje promociju Zagorja, Međimurja i Istre, promociju na društvenim mrežama, aktivnosti display oglašavanja i dr. Tržišta koja su uključena u kampanje su Velika Britanija, Njemačka, Poljska, Švedska, Italija i Austrija.