Jedna od vodećih svjetskih aplikacija za jednostavnu i besplatnu komunikaciju zabilježila je nadasve veliki rast u grupnim aktivnostima u posljednjih godinu dana, odnosno nakon što je nastupila pandemija koronavirusa.
Godinu dana nakon početka pandemije COVID-19 Viber bilježi dvoznamenkasti porast grupnih aktivnosti na tržištu, uključujući i tržište u Hrvatskoj. Globalni trend na Viberu pokazuje porast broja grupnih poruka za 170 %, a broja posjeta communityma za 30 %. Kad je Hrvatska u pitanju ukupno provedeno vrijeme u toj aplikaciji povećalo se za 50 % čemu je pripomoglo i povećanje broja aktivnih communityja u zemlji. Tako se broj grupnih poruka u Lijepoj Našoj povećao za 25 % u zadnjih godinu dana, a najnovija usluga grupnih video poziva bilježi povećanje od oko 17 % tijekom posljednja 4 mjeseca.
Pandemija je svima promijenila živote tako što je utjecala na način kako komuniciramo s obitelji, prijateljima i kolegama pa su se i razne tvrtke u Hrvatskoj okrenule grupnim chatovima kako bi svojim korisnicima ponudili personaliziranu i relevantnu komunikaciju. Iz Vibera naglašavaju kako im je cilj ostati besplatna i sigurna opcija koja korisnicima pruža digitalno „oružje” za bezbrižnu komunikaciju.
„Viber koristim u poslovne svrhe jer imam grupu s kolegama gdje izmjenjujemo informacije. Isto tako imamo obiteljsku grupu gdje si šaljemo slike što znači da na Viber ulazim minimalno tri do četiri puta dnevno”, istaknula je Vinkovčanka Josipa Ištvanović.
I dok se svijet pokušava prilagoditi „novom normalnom”, ljudi i dalje trebaju jednostavna i lagana rješenja za video pozive, što se vidi po rezultatima iz Hrvatske.
Rakuten Viber je članica Rakuten grupacije tvrtki svjetskog lidera u elektroničkoj trgovini i financijskim uslugama, a službeni je komunikacijski kanal katalonskom nogometnom divu Barceloni. Služi i kao službena aplikacija za slanje poruka i poziva Golden State Warriorsa. Korisnici Vibera na raspolaganju imaju chat uživo, video pozive, slanje poruka unutar grupa i slično.