Kako kaže sam autor Ivan Grobenski: “Htio sam napisati božićnu pjesmu s kojom se ljudi zapravo mogu poistovjetiti. Božićne su pjesme mahom izlizane, recikliraju se i sve zvuče nasilno veselo i jednako, a televizija i radijski eter forsiraju ih na jezu većine. Istodobno, najbolje božićne pjesme ikad napisane, poput “Fairytale Of New York” The Poguesa ili “Christmas Card From A Hooker On Minneapolis” Toma Waitsa, potpuna su suprotnost onome što danas čini većinu božićnog pop repertoara. Intimne su i progovaraju o stvarnim ljudima i njihovim nastojanjima da unatoč vlastitim problemima imaju dostojanstven Božić.”
Na tom je tragu i “Happy For Christmas”, pjesma koja donosi pripovijest o suvremenom Božiću, potpuno odskače od ostatka božićnog etera i redefinira ono što božićna pjesma može i treba biti – intimna i humoristična ispovijest običnih ljudi koji imaju običan Božić, prkoseći protiv imperativa zarade i današnjeg šopingholičarskog društva. Autori pjesme su Ivan Grobenski i Marin Hraščanec, a video spot je režirao i snimio Bojan Koštić.
“I Božić se, gotovo kao i sve druge ljudske aktivnosti, sveo na internetski geg i mogućnost brze i dodatne zarade. Umjesto onog, navodno pravog božićnog duha kakvog gledamo u filmovima, praznično raspoloženje svodi se na gužve, akcijske cijene, mahnito kupovanje poklona u zadnji čas i nastojanje da budemo sretni i raznježeni pa makar i na silu. Tako danas umjesto tradicionalnog božićnog duha imamo Mariah Carey meme-ove, popuste za internetsku kupovinu i mamurluk za božićni ručak. S druge strane, mnogi su ljudi za blagdane sami, iz razorenih obitelji, lošijeg socioekonomskog statusa i slično, a svakodnevno ih se bombardira imperativima ‘božićnog duha’ koji nalaže da je za blagdane baš svatko sretan i provodi vrijeme s obitelji u toplini vlastitog doma, uz neumjerenost u jelu i piću. A sigurno je da baš i nije, i ne može biti tako.”, kaže Grobenski.
“Happy For Christmas” možete slušati na svim glazbenim streaming servisima.