Društvo Naša djeca Vinkovci, dragovoljna, edukativna i humanitarna udruga civilnoga društva, osnovano je 1996. godine, a kroz godine postalo je jedan od najvažnijih aktera u gradu kada je riječ o radu s djecom, ali i roditeljima.
Teško je pobrojati sve njihove aktivnosti i programe koje su predani volonteri tijekom godina proveli ili provode. Među prepoznatljivima svakako su dugogodišnje aktivnosti programa „Za osmijeh djeteta u bolnici” te kreativne likovne radionice, kao i nešto noviji programi „Bajkaonica” i „Storytelling”. Jednako su prepoznatljivi i po svojim projektima: „Nauči, Uoči, Reagiraj”, „Poticaj”, „Gunja Ganja”, „Rastimo zajedno” i „Uskladimo boje”.
Kada je o ovom posljednjem riječ, upravo ovoga tjedna održana je početna konferencija projekta „Uskladimo boje 2”.
„Projekt je krenuo 1. rujna, traje 10 mjeseci, a ukupne je vrijednosti 10.542,54 eura. Središnji državni ured za demografiju i mlade projekt sufinancira sa 6.636,14 eura, a ostatak je osigurao Grad Vinkovci, partner na projektu”, ističe predsjednica Helena Crnjak.
Okosnica projekta je ciklus od 12 radionica za roditelje, a prate ih i kreativne radionice za djecu roditelja polaznika. Također, za jednog člana DND-a predviđena je edukacija iz neurolingvističkog programiranja, a cijeli projekt zaokružit će završni izlet.
„Radionice za roditelje vode naše educirane voditeljice, a osmišljene su tako da voditeljice pružaju podršku roditelju, ali jednako i roditelj roditelju, tako da iz zajedničkog iskustva možemo zajedno napredovati. Glavni cilj je podrška roditeljstvu koje je nešto najljepše, ali ima i puno izazova, a sve je lakše kada roditelji vide da nisu u tome sami”, ističe Helena Crnjak.
Recimo i to kako će razdoblje koje je pred Društvom Naša djeca Vinkovci svakako obilježiti i nedavno predstavljena donacijska kampanja za izgradnju kuće za djecu, mlade i obitelji “Točkica”. Krupan je to zalogaj, ali entuzijasti u DND-u, vjeruju u uspjeh.
„Trenutačno obavljamo razgovore s donatorima koji su nam se već javili, a uskoro ćemo krenuti i u brendiranje i internet promociju. U prvom dijelu kampanje, do lipnja sljedeće godine, planiramo osigurati zemljište. Projektnu dokumentaciju nam je donirao Winning j.d.o.o., a obrt Elelmont Neon nas prati s promidžbenim materijalima. U svakom slučaju priča se „zakotrljala” i idemo korak po korak prema našem cilju”, ističe Helena Crnjak najavljujući ovom prilikom i tradicionalni Dječji tjedan koji će biti održan od 2. do 8. listopada.