Anita Jurić, rođena Vinkovčanka s novom adresom u Splitu nakon završenog Ekonomskog fakulteta odlučila se krenuti u kreativnom smjeru te je pokrenula home & lifestyle brand TAKE THA BREAK.
Priča s kreativnim radom je krenula tako da je još krajem srednje škole kupila šivaću mašinu i naučila krojiti i šivati. U početku su to bili odjevni predmeti, izazovnih krojeva. Kaže kako je oduvijek znala da će se baviti nečim kreativnim, a studij ekonomije dao joj je vremena da si u glavi složi u kojem smjeru želi ići. Tako je tijekom studiranja završila i Školu fotografije, i u to vrijeme pokrenula modni blog u kojem je zaista uživala i putem kojeg su joj se pružile prilike i da radi kao modni stilist. “Odrastanjem mi je postalo manje bitno što nosim na sebi, a veću sam pozornost počela pridavati prostoru u kojem boravim. Budući da sam puna kreativnih ideja,odlično se snalazim i sa šivanjem, a i na fakultetu sam naučila ponešto i o marketingu i prodaji, pokrenuti svoj posao je bio logičan smjer”, istaknula je mlada poduzetnica Anita.
Iskoristila je poticaj za samozapošljavanje što joj je u velikoj mjeri olakšalo prvu godinu poslovanja, te ističe kako je to njezin jedini posao, jer je život prekratak da bi radila nešto u čemu ne uživa.”Iako sam već jednom otkrila svoju ‘tajnu’ oko imena brenda i kako je nastalo, to je još uvijek jedno od najčešćih pitanja koje dobivam. Sada zapravo tek vidim koliko se to sve dobro ‘poklopilo’ u životu. Ime je ostalo još iz vremena kada sam pisala modni blog pod tim nazivom, a sada proizvodim proizvode kojima taj naziv odlično odgovara TAKE THA BREAK iliti uzmi predah. Od briga, obaveza i svakodnevnih sitnica. THA je zapravo pravopisna greška koja se dogodila prilikom kupovanja domene, a s vremenom mi je postala baš draga, i baš zbog toga naziv brenda je zanimljiv i pamtljiv”, kaže Anita.
Dodaje kako na dnevnoj bazi dobiva poruke “Tko ti je ovo napravio? Tko je zadužen za marketing?” i slično, na što je komentirala : “Moram reći da gotovo sve sama radim, od nabave tkanina, proizvodnje, fotografiranja, marketinga i prodaje. Moja sestra je zadužena za kukičanje i vezene detalje na proizvodima, ali i za svakodnevno pričanje sa mnom i razvijanje novih ideja, proizvoda i tehnika izrade”. Svi proizvodi su rezultat ručnog rada i svaki proizvod je drugačiji na svoj način. TAKE THA BREAK je zamišljen kao kompletna priča koja nije uvjetovana samo izgledom pojedinih proizvoda nego i osjetilnim doživljajem koji pobuđuje u ljudima. Tako da su ove zime apsolutni hit osim podnih jastuka koji su od početka broj jedan proizvod, bile i vreće za sjedenje. Njih izrađuje od luksuzne baršunaste tkanine te puni granulama stiropora.
“Zadovoljna sam smjerom u kojem se sve oko TAKE THA BREAK brenda razvija, i što se kupci zadovoljni vraćaju. Voljela bih uz bolju organizaciju pronaći vrijeme i nastaviti pisati na blogu, puna sam ideja, ali i iskustva s preuređenjem nekih starih komada namještaja, čišćenju doma od nepotrebnih stvari, uređenjenja dotrajale kupaonice. To će još pričekati jer uskoro izlazi nova lifestyle kolekcija koja nije usko vezana za dom, ali odlično prati stil branda i nit vodilju koja se provlači kroz sve proizvode, a to je ‘toplina koju donose detalji’.
“TAKE THA BREAK” je utjelovljenje pauze i predaha. Proizvodi su upravo za to i stvoreni, predah! Kroz svoje proizvode želi ljudima pružiti osjećaj ugode te ih potaknuti da sreću pronalaze u malim užitcima. Dom je središte, prostor u kojeg ćete zakoračiti nakon napornog dana i utočište u kojem se morate osjećati ugodno. Predstavlja mjesto na kojem pronalazite vrijeme za sebe, svoje prijatelje i obitelj. “Vjetar u leđa mi je činjenica da sve izgleda kao rad više ljudi”, istaknula je Anita.
Ne želi se ograničavati u svom kreativnom radu tako da usporedno radi i na novoj kolekciji detalja za dom, koja je rezultat nekih novih tehnika kojima se okreće i sigurna je da će biti najbolja do sada. Sve novosti o proizvodima možete pratiti na društvenim mrežama (FB i IG i web stranici, tj. web shopu.