- Tekst se nastavlja ispod oglasa -

Ovo vrijeme Adventa, koji je i u Vinkovcima kao manifestacija sve bogatiji i posjećeniji, u gradskoj Turističkoj zajednici planiraju dodatno obogatit aktivnošću traženja poklona putem mobilnih uređaja. Naime, poklone će djeca tražiti putem aplikacije uz korištenje kamere na mobilnom uređaju. Svaki sakupljeni poklon donosi igraču određenu nagradu.

Igra Magic Advent bit će dostupna u Vinkovcima 14. prosinca od 10 do 12 sati u velikom parku na Tru bana Šokčevića, a ovim putem iz Turističke zajednice pozivaju sve male i velike da im se pridruže u potrazi za poklonima.

Velik fond nagrada, preko stotinu, osigurali su naši sponzori, odnosno Vinkoprom, Boso, Gradski muzej Vinkovci, Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci, Državni arhiv u Vukovaru, Knjižara Kult, Bostel, EkoVita, Domaća radinost Kožuh, Ivanković i Kich Sapunich, Ljutoteka Vinkovci, Barbershop Španić, obrt Jureta, OPG Slavić i Leon B. Ovim putem im iskreno zahvaljujemo, a sve o ovoj igri možete pratiti na našoj FB stranici https://www.facebook.com/visitvinkovci/?fref=ts“, ističe direktorica TZ Vinkovci Martina Matković.

Dodaje i da ovo nisu jedine aktivnosti na kojima rade u posljednje vrijeme, tako su, naime, prošli petak održali prezentaciju o Vinkovcima tijekom stručnog predavanja na temu Interpretacija baštine za održivi razvoj turizma.

“Ova edukacija značajna je iz razloga što potvrđuje da se i naš kraj počinje prepoznavati kao relevantno turističko područje s čimbenicima koji mogu pridonijeti daljnjem kvalitetnom razvoju turizma. Među ostalim aktivnostima mogu istaknuti tisak jednoobraznih tematskih letaka putem kojih posjetitelji mogu saznati više o povijesti Vinkovaca, o Orionu kao najstarijem indoeuropskom kalendaru, smještaju u Vinkovcim, o gastro ruti u Vinkovcima, te o manifestaciji Rimski dani. Letci su izvrsno grafički dizajnirani zahvaljujući Vedrani Knez, te uz kvalitetne fotografije Dražena Bote i odličan tekst Željke Klamenčić, dat će svakom zainteresiranom osnovne informacije o gradu i njegovim zanimljivostima. Značajnu stavku u našem poslovanju zauzimaju i promotivni materijali u vidu suvenira koji su našim sugrađanima i posjetiteljima zanimljivi i sve traženiji, te smo odlučili u ponudu uvrstiti novost, odnosno kišobrane s logotipom TZ-a i sloganom grada i Županije, Protkani zlatom”, objašnjava Matković.

Napominje i kako su svjesni da već neko vrijeme postoji velika potreba i za uređenjem postojeće smeđe signalizacije, pa su ove godine pripremili potrebnu dokumentaciju kako bi u 2020. godini mogli realizirati nužne izmjene.