U Turističkoj zajednici grada Vinkovaca u prvih šest mjeseci ove godine bili su vrlo aktivni, realizirani su brojni planovi i programi, ali i odrađena priprema za naredno razdoblje, odnosno za period do kraja ove godine.
Od događanja svakako treba izdvojiti Rimske dane i obilježavanje blagdana Uskrsa, te projekt Slatka ruta koji je vezan uz Pokladno jahanje.
“Uskrs smo ove godine obilježili, osim darivanjem najmlađih, utrkom uz nošenje jaja u žlici i suradnjom s Poljoprivrednom školom koja je prigodno ukrasila prostor ispred turističkog ureda. Slatka ruta realizirana je u suradnji s ugostiteljskim objektima koji su, posebno za prigodu Pokladnoga jahanja, gostima ponudili svoje slastice po promotivnoj cijeni, a oni najveći sladokusci dobili su našu prigodnu nagradu. Nadalje, početak godine obilježen je pripremama za Dane UHPA-e (Udruga hrvatskih putničkih agencija) koji su se po prvi puta održali na kontinentu Hrvatske i to upravo u Vinkovcima od 21. do 23. ožujka. Kao pripremu za ove dane, kada je u Vinkovcima boravilo preko 100 predstavnika turističkih agencija, osmišljavali smo sadržaje i koordinirali ih zajedno s Gradom Vinkovcima, Upravnim odjelom za kulturu i turizam kao i Turističkom zajednicom Vukovarsko-srijemske županije. Kako bismo grad predstavili u što boljem svjetlu, tiskali smo novu brošuru “Vinkovci od A do Ž”, te naš grad sada ima brošuru koja ga na dostajan način predstavlja. Za predstavnike agencija tih dana osmislili smo posebnu ponudu na Kunjevcima gdje su uživali u gastro specijalitetima i raskošnoj slavonskoj šumi koju su mogli obići vozeći se ekomobilima. Za dame su na raspolaganju bile učenice Srednje strukovne škole koje su im uređivale frizure na tradicionalan način”, ističe direktorica Trističke zajednice Vinkovci Martina Matković.
Napominje da su sedmi po redu Rimski dani odrađeni izuzetno dobro kao i da su, usprkos lošem vremenu, sve sadržaje uspješno realizirali, a zahvaljujući vjernoj publici i profesionalnim izvođačima. Rad na spomenutoj manifestaciji prepoznat je i izvan našeg okruženja te su u Solinu na Međunarodnom kongresu povijesnih gradova primili nagradu struke, odnosno plaketu sa srebrnom oznakom, nagradu Plautilla za najbolji kulturno-turistički proizvod.
“Kontinuirano radimo na on line promociji destinacije Vinkovci, a off line promociju prilagođavamo akcijskom marketing planu danom kroz dokument brendiranja. Trenutno su u izradi plakati koji će biti istaknuti na vinkovačkom željezničkom kolodvoru i koji će na moderan način putnicima predstaviti Vinkovce. U planu je izrada ostalih promo materijala koji su nam nužni, a koji će biti uniformirani i u skladu s brend strategijom. Realizirali smo i suradnju s Ekonomskim fakultetom u Osijeku, a kroz predavanje o Vinkovcima kao turističkoj destinaciji. “Case study” odnosilo se na osmišljavanje paket aranžmana za područje Vinkovaca, Đakova i Vukovara koji bi bili atraktivni te koje bi se mogli ponuditi agencijama. Suradnja je ostvarena kroz kolegij Marketing odnosa (CRM) prof. Branimira Dukića” kaže Martina Matković.
Dodaje i da su Vinkovci bogatiji za nekoliko novih turističkih vodiča koji su prošli edukaciju u sklopu EU projekta ViCtour. Dva će nova vodiča tako predstaviti našim sugrađanima Vinkovce iz novog ugla, a sve u sklopu Vinkovačkoga ljeta i programa “Upoznaj svoje Vinkovce”. U petak 5. srpnja šetnja gradom upriličena je uz vođenje Ivane Popović, dok je u petak 19. srpnja polazišna točka ispred Gradskog muzeja Vinkovci, a vodič je Sandra Klaić.