Most preko Save između Hrvatske i BiH koji spaja Gunju i Brčko zatvoren je za teretni promet. Ovaj most dug je 755 metara i stoji na 27 betonskih pilona, sagrađen je 1894. godine, u vrijeme Austro-Ugarske, a u ratovima je nekoliko puta rušen. Stručnjaci procjenjuju da ni pod prometom pod posebnim uvjetima nije siguran. Još su mu 2009. godine, kada je saniran oštećeni stup s brčanske strane, predviđali najviše pet godina i sada se dogodilo upravo ono što je i predviđeno. Most se nalazi na državnoj cesti DC 214, koja predstavlja poveznicu državne ceste D55 Vinkovci-Županja s graničnim prijelazom Gunja-Distrikt Brčko, između Hrvatske i BiH. Teretni promet bit će preusmjeren na druge granične prijelaze između Hrvatske i BiH, a najveći pritisak očekuje se na graničnom prijelazu Županja-Orašje, gdje se ubuduće svakodnevno mogu očekivati kolone kamiona. Najveći teret kada su kamioni i gužve u pitanju na ovom prijelazu trpi Gunja. Načelnik ovoga mjesta Anto Gutić nada se da bi konačno mogla krenuti i izgradnja nove trase, nekoliko kilometara nizvodno, gdje bi se gradio novi most, a time bi se i teretni promet premjestio iz Gunje. Kamioni bi silazili s autoceste na Spačvi i išli novom trasom do mosta. Time bi se riješio veliki problem tranzita kroz naseljena mjesta. Gunjom svakodnevno na putu prema graničnom prijelazu i obrnuto prometuju deseci tegljača, uništavaju prometnice i mještanima remete normalan život. Prolaze kroz sami centar sela, uz osnovnu školu. Gužve na izlazu iz Hrvatske su česte, posebice ljeti, jer je ulazak u Brčko Distrikt vrlo spor budući da postoji samo jedan ulazni trak kojim se propuštaju vozila. Naime, granični prijelaz u Brčkom je u centru grada, što je veliki problem i otežavajuća okolnost za odvijanje prometa.