Zbog trenutne situacije i epidemije koronavirusa u Hrvatskoj, Hrvatski zavod za zapošljavanje uveo je dodatne mjere zaštite svojih zaposlenih i nezaposlenih kojima su omogućili da više ne dolaze u prostorije Zavoda.
Tako je do daljnjega omogućena prijava u evidenciju nezaposlenih e-mailom. Za prvu prijavu potrebno je priložiti sken ili fotografiju osobne iskaznice ili putovnice te potvrdu o boravištu ako se prijavljujete izvan mjesta navedenog na osobnoj iskaznici.
Svi oni koji trebaju i imaju pravo na naknadu za vrijeme nezaposlenosti također ne moraju dolaziti u urede HZZ-a nego to mogu napraviti preporučenom poštom, mailom ili putem telefona. Za naknadu također treba priložiti kopiju identifikacijskog dokumenta, ispunjeni obrazac zahtjeva, dokaz o prestanku radnog odnosa, dokaz o prosjeku plaće za prethodna tri mjeseca i presliku kartice tekućeg računa.
Ako ne možete doći do svih potrebnih dokumenta, možete poslati zahtjev da ne biste zbog isteka rokova izgubili pravo, a vaš zahtjev riješit će se onda kada pribavite svu potrebnu dokumentaciju.