U petak je počela groznica Europskog prvenstva pa tako najveći nogometni fanatici svakodnevno uživaju gledajući vrhunske utakmice i igrače sa „starog kontinenta”. Zanimljivo je kako je prošlo Euro 2021. godine kumulativno gledalo čak više od pet milijardi gledatelja, a kao i svakog prvenstva, dolazi do velikog povećanja kupovine televizora pa smo tako provjerili stanje u vinkovačkih trgovinama.
„Poneki kupci su nam ciljano došli reći kako njihove supruge gledaju turske serije, a oni žele gledati nogomet. Zbog mira u kući moraju uzeti novi televizor”, kroz smijeh su nam ispričali Željko Milardović i Josip Ulman, zaposlenici Vinkoproma koji su istaknuli da se prilikom kupnje besplatno dobiju i nosači.
Kako su nam sami rekli, pred svako prvenstvo prodaja u prosjeku poraste za više od 50%, a kupci za nove televizore u prosjeku potroše između 400 i 600 eura.
Zanimljivo je kako određeni proizvođači upravo pred prvenstva daju mogućnost jamstva od čak pet godina, a radnici PEVEX-a otkrili su nam da kupci najviše gledaju omjer cijene i kvalitete, dok su poneki ljubitelji određenih brendova.
U svim trgovinama vladaju akcijske cijene, a osim kupnje televizora za domaćinstva, veliki broj otpada i na vlasnike kafića, restorana ili drugih objekata koji svakako žele ostati „u trendu”.
„Ako pogledamo prijašnja vremena, veliki televizori sada nisu toliko skupi i pristupačniji su. Primjerice, mogu se kupiti od 550 do 800 eura, to nekada nije bilo moguće. Naravno, prodaja će se nastaviti dok prvenstvo traje, kao i ako Hrvatska dogura daleko. Ipak, ovih dana mogli smo vidjeti razne videe razbijanja televizora nakon poraza od Španjolske, pa nismo sigurni je li za nas bolje da naši doguraju što dalje ili da izgube sve utakmice”, našalili su se i u trgovini Ines.
U posljednje vrijeme najtraženiji su televizori od 65 do 80 inča, a veliki broj kupaca mora pronaći novi primjerak zbog toga što im „baš dva dana do prvenstva rikne stari”.
Za kraj, doznali smo kako je sve popularnija opcija i kupovina projektora. Takve proizvode, primjerice, nude HG Spot i Linx, a radi se o definitivno zanimljivoj ideji za privatne događaje s više ljudi.