Page 4 - Vinkovački list - 16.2.2018.
P. 4
LAVONIJA PETAK, 16.2.2018

Ovo je regija
koja ima puno
potencijala,
resursa i
neistražene
kulturne
baštine

Regionalni razvoj Isticanje autentično- milijun kuna za brendiranja. Osim niz detalja koje treba sistemati-
sti Slavonije kao jedinstve- toga, u Osječko-baranjskoj županiji zirati kako bi inicijativa dobila
Novi nog brenda otvara značajne je ove godine ustrojen Upravni konkretne okvire i usmjerenje na
brend mogućnosti za razvoj turizma odjel za kontinentalni turizam suštinu. Potrebno je tako sadržajno
regije na području pet slavonskih čiji je temeljni cilj upravo prerasta- utvrditi što se i kako želi brendi-
županija, a sredstva planirana nje velikih turistički potencijala u rati, stvara li se turistički brend
Na novoj prepoznatljivosti u okviru Hrvatske turističke realne projekte, koji bi se mogli još regije, ili prehrambene proizvod-
Slavonije kao turističkog zajednice otvaraju mogućnost uspješnije razvijati svima korisnim nje regije, koje sadržaje prezentira-
brenda radit će pet da se ova ideja jedinstvenog zajedničkim pristupom pet slavon- ti i kako, što zapravo čini identitet
slavonskih županija brenda Slavonija i realizira, za skih županija. Sličnih pokušaja regije i po čemu je trenutno pre-
što je na 6. sjednici Hrvatskog već je bilo, no uvijek su ostajali na poznatljivo područje Slavonije,
sabora od 19. prosinca 2017. početnoj inicijativi i pojedinač- Baranje i Srijema, kako prirodne
godine usvojen Godišnji nim projektima, a na današnjem i povijesne resurse uzdići od
program rada i financijski plan sastanku je potvrđeno da sada „mrtvog kapitala“ do primamljivih
za 2018. postoji politička volja i financij- turističkih sadržaja, kako prepo-
ski potencijal, ali i početni podaci znatljivost po hrani i piću proširiti
Franjo Sorčik i aktivnosti da se turistički razvoj i na druge sadržaje, a istovreme-
franjo.sorcik@novosti.hr Slavonije povede po modelima no ublažiti ili promijeniti lošu sliku
sličnim bavarskom, tirolskom koju ostavljaju napušteni i deva-
Tim povodom, na inicijati- i drugih razvijenih turističkih stirani objekti, kako iskoristiti
vu župana Osječko-baranjske destinacija. dobre rezultate lovnog i ribolov-
županije Ivana Anušića, održan nog turizma, cikloturizma, kako
je sastanak zamjenika župana Zamjenik župana Vukovar- unaprijediti smještajne kapacite-
pet slavonskih županija. Iz Vuko- sko-srijemske županije, Josip te, razviti kampove, kako se pribli-
varsko-srijemske županije Josip Dabro, rekao je kako će idući radni žiti turističkim agencijama.
Dabro, Osječko-baranjske Petar sastanak biti u narednih mjesec
Lagator, Brodsko-posavske Stjepan dana na Ekonomskom fakultetu “Ovo je politička ideja u kojoj će
Bošnjaković, Požeško-slavonske u Osijeku zajedno u suradnji s surađivati pet slavonskih županija
Željko Jakopović i Virovitičko-po- čelnicima Hrvatske turističke pod jednim imenom – “Slavonija”.
dravske županije Darko Žužak. zajednice i Županijskih gospodar- Radit ćemo na udruživanju raznih
Sastanak je održan u prostorija- skih komora u Slavoniji na komu udruga u klastere, kao primjerice
ma Osječko-baranjske županije bi predstavnici svih pet županija udruživanje pčelarskih udruga
na temu: “Kreiranje zajednič- iznijeli zajednički prijedlog te u Slavoniji. Radit će se na jedin-
kog brenda Slavonije“. Sastanak zatražili potporu krovne turistič- stvenim proizvodima kojima će
su vodili zamjenik osječko-ba- ke organizacije Hrvatske. krajnji cilj biti prepoznatljivost i
ranjskog župana, Petar Lagator povećavanje izvoza autohtonih
i v.d. pročelnica Upravnog odjela Na sastanku je upozoreno i na hrvatskih proizvoda. Osim toga,
za kontinentalni turizam Ivana prepoznatljivost Slavonije kao
Čandrlić Dankoš. Bio je to inicijalni 5 turističke destinacije dovest će i
sastanak kako bi se utvrdilo postoji do smanjenja nezaposlenosti.” -
li kod svih županija spremnost slavonskih županija i isticanje istaknuo je Dabro.
za zajednički nastup i stvaranje autentičnosti Slavonije kao jedin-
takvog brenda, što je u cijelosti stvenog brenda otvara značajne Promatrajući turističke
potvrđeno. Osimo toga odmah su mogućnosti za razvoj turizma. rezultate u našim županijama,
dogovorene daljnje aktivnosti. Cilj je povećati izvoza autohtonih postaje vidljivo kako današnji
hrvatskih proizvoda. turisti, planirajući odmor traže
Neposredan povod za udruži- mjesta bez stresa, žurbe ili buke –
vanje pet slavonskih županija u mjesta koja nostalgično „mirišu“,
stvaranju brenda potaknuto je i i koja mogu na trpezi ponuditi tra-
mogućnošću korištenja sredstava dicionalno pripremljenu domaću
Hrvatske turističke zajednice, koja hranu. Ovi rezultati potencijal su
je u financijskom planu za ovu za brendiranje Slavonije kao pre-
godinu predvidjela usmjeravanje poznatljivog turističkog odredišta
Hrvatske.

Prosvjed protiv nasilja

Milijarda ustaje u Vinkovcima, veliki ples učenika

U prostorijama Srednje poticati nenasilnom ponašanju”, strukovne škole Vinkovci kojima suradnje, razumijevanja, pošto- sretnija i zadovoljnija djeca.
strukovne škole Vinkovci održana naglašava Stefanie Horvat, psi- su se po prvi puta pridružila tri vanja, tolerancije i razgovora Podršku u svojoj borbi, učenici
je akcija pod nazivom “Milijarda hologinja i voditeljica kampanje, razreda Tehničke škole Ruđera umjesto pribjegavanja agresivnom
ustaje”. Već četvrtu godinu za “treba ih naučiti da prepoznaju Boškovića. i nasilnom ponašanju. To je važna mogu pronaći u školi, kroz Školski
redom, učenici kroz ovu kampanju što je nasilje i da znaju reagirati lekcija za budućnost mlade osobe preventivni program, radionice i
šalju jasnu poruku – STOP nasilju kada prepoznaju neko nasilno Koreografijom na poznatu i stvaranje zdravih međuljudskih aktivnosti, obilježavanje Menđu-
nad ženama i djevojčicama, ali i ponašanje”. Akcija “Milijarda pjemu “Break the Chain”, učenici odnosa jer se time stvara podloga narodnog dana tolerancije i Dana
nasilju općenito. ustaje” ove je godine okupila su plesom i recitacijom poslali za izgradnju kvalitetne intimne ružičastih majica i na koncu,
oko devedeset učenika Srednje apel da se prekine lanac nasilja veze, braka i obitelji iz kojih dolaze razgovor.
“Učenike od malena treba te da se potiču vrijednosti poput
A.P.
   1   2   3   4   5   6   7   8   9