Page 4 - Vinkovački list - 13.7.2018.
P. 4
LAVONIJA PETAK, 13.7.2018.

Gosti su osim
putovanja, spe-
cijalizirani i za
druge teme
poput eno-
gastronomi-
je, kulture ili
mode, a koje
su, također
pokrivali za
vrijeme svog
posjeta u
Slavoniji

Gosti su uživali u bogatom nasljeđu i enogastronomiji Hrvatska turistička zajednica nekoliko puta boravio u Hrvatskoj. nevni boravak u Slavoniji. Ondje
provela je u razdoblju od 6. do Yuya ima velik broj pratitelja na su razgledavali znamenitosti uz
Slavonija 10. srpnja posebni promotiv- društvenim mrežama, bavi se foto- šetnju Mostom mladosti, posjetili
je novi ni projekt pod nazivom “Visit grafijom, a za Hrvatsku smatra da Tvrđu, kušali vrhunska vina i piva
brand na Slavonia, Share Slavonia”. je destinacija u kojoj uvijek otkrije iz prve hrvatske pivovare.
društvenim nešto novo.
mrežama Hrvoje Katona Sljedećeg dana, blogeri su obišli
hrvoje.katona@novosti.hr “U srcu turističke godine Baranju, gdje su posjetili Park
Vinkovce je u nedjelju posjetilo ciljano dovodimo svjetski poznate prirode Kopački rit, a naglasak je
11 mladih blogera i influencera iz Projekt je zamišljen kao foku- blogere, vlogere i influencere iz stavljen na prezentiranje bogate
Njemačke, Poljske, Velike Britanije, sirana promocija na utjecajnim cijelog svijeta kako bi pokazali da eno-gastronomije te je zato
Švedske, Belgije, Nizozemske i Japana blogovima i društvenim mrežama. i u ovom dijelu Hrvatske postoji program uključio posjet vinariji
Slavonija, njezini turistički loka- itekako zanimljiv sadržaj za neza- Josić, agroturizmu Ivica i Marica,
liteti, običaji i delicije zaživjeli su boravni odmor pun doživljaja”, o zatim Baranjskoj kući te golfu u
tako na poznatim platformama projektu je rekao direktor Hrvatske Popovcu.
poput Facebooka, Instagrama i turističke zajednice Kristjan
Twittera putem hashtagova #Visit- Staničić. Za treći dan njihovog boravka u
Slavonia i #ShareSlavonia za što Slavoniji, organizatori su gostima
su bili angažirani poznati svjetski Predviđa se da je objave iz organizirali posjet Đakovu i Vin-
blogeri i influenceri s ključnih Slavonije dnevno popratilo više kovcima. U Vinkovcima su u pri-
emitivnih tržišta. od milijun sljedbenika. jepodnevnim satima obišli hotel
Slavoniju te Lovački dom Kunjevci,
Program je nastao na temelju Tour de Slavonia a za njih je organizirana i vožnja
EpicWeek kampanje i 218 doživlja- Blogeri i influenceri svoj eko mobilima kroz šumu. Svoj
ja u sklopu koje je Hrvatska pred- obilazak su nastavili u Općini
stavljena kao destinacija koja u su posjet Hrvatskoj započeli Nijemci gdje su vozeći se brodom
ponudi ima za svakoga po nešto. prethodni četvrtak u Zagrebu gdje imali priliku uživati u prirodnim
Prethodna kampanja, također se su se uz pratnju vodiča upoznali ljepotama Spačve i Bosuta. Po
odvijala na društvenim mrežama, s poviješću i znamenitostima povratku u Vinkovce posjetili su
dok su ovoga puta putovanje i glavnog grada Hrvatske. Gosti su Konjički klub “Eohippus”, nakon
boravak blogera i influencera uživo obišli atrakcije poput Muzeja pre- čega ih je čekao večernji izlazak
emitirani na stranicama Hrvatske kinutih veza, parkova Zrinjevac i u Manufaktura baru, a gdje su za
turističke zajednice. Maksimir te manifestaciju Ljeto njih organizirali coctail party uz
na Štrosu, dok je sutradan u zumbu.
11 blogera koji su posjetili Osijeku započeo njihov četverod-
Slavoniju dolaze iz Njemačke, “HTZ nastavlja praksu organiza-
Poljske, Velike Britanije, Švedske, 1 cije studijskih putovanja novinara
Belgije, Nizozemske i dalekog i predstavnika s inozemnih
Japana, a osim putovanja, specija- milijun sljedbenika na tržišta, ali ovaj posjet je speci-
lizirani su i za druge teme poput fičan po tome što je riječ o grupi
enogastronomije, kulture ili mode. globalnim društvenim plat- mladih novinara koji se obraćaju
mlađim generacijama. U Vinkov-
Navedimo samo neke: iz Poljske formama Facebook, Instagram cima smo im ponudili nasljeđe
je došao Wojciech Tylus, urednik i netaknutu prirodu koja ih se
bloga CroLove u potpunosti posve- i Twitter pratilo je dnevno naročito dojmila. U budućnosti se
ćenog Hrvatskoj, a koji na tjednoj radujemo novim mladim ljudima
bazi ostvari više od 150.000 putovanje i doživljaje 11 koji će doći istražiti Slavoniju i
posjeta. Wojciech i supruga naše Vinkovce”, izjavila je direk-
aktivno promoviraju Hrvatsku na poznatih blogera i influence- torica Turističke zajednice grada
svojim društvenim mrežama, a k Vinkovaca, Martina Matković.
tome broje i impresivan broj sljed- ra iz Europe i ostatka svijeta.
benika na društvenim mrežama. Zadnji dan njihovog putovanja,
Impresivan broj sljedbenika na U Vinkovcima ih se najviše blogeri su posjetili Vukovar. Posjet
Instagramu, njih 140.000, ima i je obuhvatio obilazak destinacije
Jessica Henze, Njemica koja tjedno dojmila vožnja brodom i jahanje Vukovar-Vučedol-Ilok, Europske
ostvari više od 250.000 pregleda. destinacije izvrsnosti (EDEN),
Slavoniju je Japanu predstavio konja, istaknula je Matković kao i posjet Muzeju vučedolske
bloger Yuya Matsuo, koji je već kulture, kušali su vina i vozili se
Dunavom.

Ministarstvo turizma

Objavljena odluka o odabiru projekata
Bespovratna sredstva dodi- Ministarstvo turizma je 19. oblika turizma te podizanje kon- seoski turizam, Mjera B uključuje A1 (sve vrste objekata iz skupine
jeljena su Hotelu Gem za Mjeru veljače objavilo Javni poziv za kan- kurentnosti hrvatskog turizma razvoj posebnih oblika turizma, „hoteli“) te OPG Mirjana Maras za
A1 koja uključuje sve vrste didiranje projekata “Konkuretnost kroz četiri mjere. To su Mjera Mjera C dostupnost i sigurnost Mjeru A4 (seljačko domaćinstvo –
objekata iz skupine „hoteli“ te turističkog gospodarstva” koji je A koja se odnosi na povećanje te Mjera D koja se odnosi na pre- OPG). Ovo je još jedan dokaz da
OPG Mirjana Maras za Mjeru A4 bio otvoren do 20. ožujka. Predmet standarda i kvalitete, širenje poznatljivost. Prema odluci o vinkovački ugostitelji i hotelije-
koja se odnosi na seljačko doma- Poziva bila je dodjela bespovrat- poslovanja i održivi razvoj, kori- odabiru projekata, bespovratna ri konstantno rade na poboljša-
ćinstvo – OPG. nih novčanih sredstava za razvoj štenje novih tehnologija, poboljša- sredstva dodijeljena su i objektima nju kvalitete smještaja i realizi-
malog i srednjeg poduzetniš- nje socijalne uključenosti i ugosti- na području grada Vinkovaca. raju nove investicije što ujedno i
Josipa Haluška tva, unaprjeđenje ponude obi- teljskih objekata: hotela, kampova, Tako su ova bespovratna sredstva doprinosi povećanju turističkog
josipa.haluška@novosti.hr teljskih hotela, razvoj posebnih objekata za smještaj, OPG-a za dodijeljena Hotelu Gem za Mjeru prometa.
   1   2   3   4   5   6   7   8   9