Page 26 - Vinkovački list - 10.8.2018.
P. 26
SPORT PETAK, 10.8.2018.

Udruga Vinkovački lađari NK Tomislav Cerna je kvalitetan i stabilan županijski prvoligaš uvijek u borbi za vrh Jure Šebalj iz Komletinaca

Veslanje za Cilj je plasman među Aktivni
mlade 69-godišnjak

U prigodi obilježavanja Dana najbolje provoligaše Na terenima Teniskog kluba
grada Vinkovaca održana je Vinkovci igrajući ljetnu tenisku
Međunarodna kajakaška regata U dugoj i bogatoj povijesti NK Ligu Piramida primjetili smo
i Međunarodni mini maraton Tomislav je uvijek bio među naj- jednog starijeg sportaša koji
lađa. boljima u Prvoj ŽNL VSŽ je pokazivao izuzetnu tjelesnu
spremnost, brzinu i znanje.
Žarko Kljajić Žarko Kljajić
zarko.kljajic@novosti.hr zarko.kljajic@novosti.hr Žarko Kljajić
zarko.kljajic@novosti.hr
Kako je tada najavio glavni Početak igranja nogometa u desete godine prošlog stoljeća i završio je na petom mjestu sa
promotor veslanja prof. Stjepan Cerni vezan je najvjerojatnije uz početak novoga najuspješnije su u 50 osvojenih bodova. Imao je 16 To je Jure Šebalj koji je rođen
Sertić iz Udruge Vinkovački lađari 1925. godinu kada je postavljen povjesti NK Tomislava. Krečući iz pobjeda, 12 poraza i tek dva remija. je 2.10.1949. u Komletinci gdje i
i Kajak kanu kluba Vinkovci cilj spomenik povodom tisućgodiš- 6. lige klub je u dva navrata uspio Postigli su ukupno 56 golova, a danas živi. Tijekom Domovinskog
je u veslanje uključiti što više njice krunisanja kralja Tomislava. ući u 3. ligu, gdje je nažalost, zbog primili 47. Kao trener cijelu sezonu rata u 109. brigadi proveo je nešto
mladih. To je i ostvareno u srijedu Nogomet se u Cerni počeo igrati nesigurne financijske situacije je vodio Franjo Mutapčić. Za više od dvije godine. U mirovini
8. kolovoza kada je u dvije grupe neorganizirano. Tek 1931. godine “plesao samo jedno ljeto”. NK Tomislav su tijekom prošle sezone je od 2014. godine. Nedavno smo
ukupno čak 70-ak mladih Vinkov- formiran je prvi tim. Nakon nekog s ovim velikim sportašem razgova-
čana u dvije lađe na Bosutu učilo vremena zakupljeno je novo rali o njegovom sportskom životu.
i vježbalo ovaj lijepi i izuzetno igralište na prostoru današnje “Sa sportom sam krenuo mlad.
zdravi sport. Posjetili smo ponton baptističke crkve. “Tomislav” je Seniorski sam se bavio nogometom
na Bosutu, gdje smo razgovara- registriran 1934. godine i počinje i kuglanjem. Počeo sam sa 17
li s prof. Sertićem. Evo što nam je se natjecati sa ostalim klubovima. godina 1966. u NK Slavonac
rekao:”Mi nismo političari, mi smo Prva službena utakmica je odigrana Komletinci, pa prešao u Otok,
sportaši i što obećamo potrudimo 15.08.1935. u Cerni, a “Tomislav” gdje sam od 1968. do 1971. godine
se da to i izvršimo. Radujem se što je poražen od vinkovačke “Loko- igrao u Slavonskoj zoni, odnosno
se tako veliki broj mladih odazvao i motive” s 0:4. Već 1947. godine Trećoj ligi tadašnje države. Vratio
došao trenirati veslanje. Svaki dan klub je preimenovan u “Jedinstvo”, sam se u Komletince i šest godina
imat ćemo treninge. U ponedjeljak ali je na prvoj godišnjoj skupštini igrao za seniore., a nakon toga do
ćemo odvesti tri kajaka i jednu 1999. godine za vetrane Komleti-
lađu na jezero Banja, gdje će posje- vraćeno Kapetani iz nastupali: Dario Kuterovac, Grizelj, naca i Otoka. Moj drugi sport bio
titelji moći cijeli dan koristiti lađu, ime suparničkih Zirdum, Šimunac, Krezo, Mihael je kuglanje. Počeo sam 1979. u vin-
“ Tomislav ”. Od momčadi i Cindrić, Grigić, Sebastijan Mioč, kovačkom Vatrgascu, pa prešao
kajake i naše trenere. Nama je cilj 1956. godine igralište je premje- suparnički Pilek, Dominik Cindrić, Vaslovik, u vinkovačku Spačvu u kojoj
da mladi podjednako konzumi- šteno na današnju lokaciju – u treneri odluči- Domagoj Kuterovac, Stepić, sam postigao vrijedne rezultate.
raju i lađe i kajak. Djeca koje vole Školski Vrt. U tom razdoblju (1956. li su da je Jakšić, Puljić, Luka Mioč, Dretvić, U parovima s Antom Lozom iz
ona će veslati i jedno i drugo, te – 1959.), osnovan je još jedan klub: najbolji igrač Bošković, Jančić, Šitum i Križak. Vukovara osvojio sam dva druga
moći uživati dok su na vodi i zraku. “Radnički”. Iako nije dugo djelovao, Stipe Jančić iz Najbolji strijelac s 19 pogodata- mjesta na prvenstvu Hrvatske, a
Ako tko od njih pokaže određeni imao je dobrih rezultata i bio je Tomislava. ka bio je Stipe Janačić. Nedavno je iza nas su ostali poznati kuglači
kvalitet mi ćemo ga registrirati za veliki sportski rival “Tomislavu”. novi strateg plavih Mirko Godanj Dragaš, Liović, Knežević i drugi.
kajakaško natjecanje. Prepustio Kako je 1959. prestalo je i djelova- Tomislav je 2000. godine po prvi poveo ekipu u pripreme za nadola- Kada je Spačva ispala iz Prve lige
sam mlađima da vode klub, tako nje “Radničkog“ dolazi do fuzije puta u svojoj povjesti osvojio kup zeću sezonu. igrao sam za Osječki Kandit, pa
da će treneri biti Josip Lovrić s “Tomislavom”. Od srpnja 1959. NS Županja. Zanimljivo da su se u Zanatliji iz Slavonskog Broda i
koji je bio kajakaški juniorski do veljače 1962. godine “Tomislav” navijači u devedesetima organizi- Klub su za sada napustili Ivan na kraju ponovno u Vinkovcima.
prvak države, Bruno Sertić i Josip mijenja ime u NK “Cerna”. Naj- rali u navijačku skupinu “Bronxi”, Grigić, Sebastijan Mioč te Eugen Tenisom sam se počeo baviti s 50
Gajčević. Imamo ovdje jedan mladi značajniji skok ekipa je ostvarila koji su po uzoru na B.B.B. ili Pilek. U klub su došli Slavko Đurić godina, kada me je jedan prijatelj
trenerski kadar, a ja sam sada više 1981. godine. Za uspjeh je najza- Torcidu svojim navijanjem mnogo i Mihovil Rajković (Budućnost u 12. mjesecu 1999. godine odveo
logističar i brinem se o nabavi služniji A. Turda koji je stručno pomogli uspjesima kluba. Šiškovci) te Luka Lučić (Graničar u Vinkovce. Igrao sam za Ilok,
vesala, druge opreme i natjeca- radio pune dvije godine. Tomislav Županja). Očekuje se još dolazaka, Županju i Vinkovce u sklopu Lige
njima. Napravili smo tri kvali- osvaja prvo mjesto i igra kvali- NK Tomislav prošlu sezonu u a treneru na raspolaganje će se veterana Slavonije i Baranje. Sada
tetne lađe koje ćemo sljedećih 30 fikacije s N. Kapelom, pa iako su 1. ŽNL vukovarsko-srijemskoj staviti nekolicina juniora. Pod Piramidu igram već pet, šest
godina koristiti za natjecanja u izgubili spletom okolnosti ušli su vodstvom novog trenera Mirka godina. Sedam godina paralelno
povodu Dana grada, manifesta- u viši rang natjecanja. Velika čast Pod vodstvom novog trenera Godanja, odigrane su tri prija- sam trenirao i igrao kuglanje i
cije Vinkovačke jeseni i maratonu Tomislavu ukazana je 1987. gosto- Mirka Godanja, odigrane su tri teljske utakmice s tri pobjede uz nogomet. Za tako nešto moraš
lađa u Metkoviću.Te lađe nećemo vanjem Dinama iz Zagreba, na čelu prijateljske utakmice s tri pobjede nevjerovatnu gol razliku 21:2. u sebi imati urođenu sportsku
koristiti samo za trenažni proces, s legendarnim trenerom Mirosla- uz nevjerovatnu gol razliku 21:2. Redom su padali Frankopan sa 9:0, notu, a i prehrana je dosta bitna.
već ćemo ih ponuditi našem gradu, vom “Ćirom” Blaževićem. Deve- Redom su padali Frankopan s 9:0, Borac Retkovci 6:0, te Sladorana sa Propustio sam možda pet, šest
Turističkim zajednica Vinkovaca Borac Retkovci s 6:0, te Sladorana 6:2. Trener Godanj je u ovim pri- treninga. Nisam imao nekih
i Vukovarsko-srijemske županije. sa 6:2. Trener je u ovim prijatel- jateljskim utakmicama koristio 19 bolesti i ozljeda. Da bi se tako nešto
To je već sve dogovoreno tako da bi jskim utakmicama koristio 19 igrača. Najbolji strijelac priprema napravilo treba redovito trenirati i
im ustupili lađe kad god oni imaju igrača. Najbolji strijelac priprema je Ivan Stepić sa 10 pogodaka, imati jaku volju.
potrebe, goste, djecu, škole, orga- je Ivan Stepić sa 10 pogodaka, slijedi kapetan Tomislav Jakšić s
nizirane posjete. Želja nam je da slijedi kapetan Tomislav Jakšić s 3pogotka, te Domagoj Kuterovac Osjećam se dobro i imam jedan
u jesen kada počne školska godina 3pogotka, te Domagoj Kuterovac s s 2 pogotka. Sljedeću utakmicu, životni cilj. Pripremam se srušiti
dogovorimo sa Županijskimo 2pogotka. ujedno i prvu službenu utakmicu jedan Guinnessov rekord. Želja mi
djelom za prosvjetu da svaka škola, odigrat će u nedjelju 12. kolovoza je da kao stogodišnjak oborim taj
odnosno svako dijete mora proći u 2. kolu Kupa NS Županja kada rekord na 100 metara. Vjerujem da
ovdje 10 sati lađarenja, kajakaš- gostuju kod Graničara u Županji. ću u tome uspjeti.”- rekao je Jure
tva i kanuistike.” U utorak je mlada Šebalj.
ekipa od 14 mladića uz još dvojicu
koji će doći s mora oputovala
u Metković, gdje će Vinkovač-
ki lađari u subotu 11. kolovoza
nastupiti na tradicionalnom
Maratonu lađa. “ U toj teškoj utrci
od 23 kilometra I veslanja od 3,4
sata nije nam važan rezultat, nego
promocija našeg grada I županije.”
– zaključio je prof. Stjepan Sertić.