Page 25 - Vinkovački list - 12. srpnja 2019.
P. 25
AK, 12.7.2019. MAGAZIN 25

1. Oglasi na koje nailazimo na društvenim mrežama nisu slučajni

Majice Kamo odlaze
koje otkri- svi naši privatni
vaju rame- online podaci?
na zasig-
urno će Jesi li razdražljiva, naduta Ukratko, nismo svjesne da
biti izbor ili možda raspoložena za
mnogih flert, koliko imaš kilograma, drugi zarađuju na našoj men-
dama za osjećaš li bol u vratu, jesi
ljetne li bila seksualno aktivna, struaciji, i to dobro, i da uopće
izlaske, koristiš li kontracepci-
druženja i ju, kakva ti je kosa, jesi li ne znamo da su “ženske
festivale plakala, jesi li gladna, kakve
su ti promjene na koži, muči aplikacije” pravi rasadnik
2. li te nesanica... Sve to, poput
najintimnije prijateljice, privatnih podataka koji odlaze
Poderane zanima mobilnu aplikaciju
traperice za praćenje menstrualnog tko zna gdje. Otkriveno je da
su u poč- ciklusa i ovulacije.
etku nos- određene zdravstvene aplika-
ili najod- Jednim klikom mjesečno
važniji, no unesete početak mjesečni-
danas su ce, a aplikacija vam potom,
postale na temelju prije unesenih
sastavni podataka o duljini ciklusa,
dio goto- sama izračuna kada možete
vo svakog očekivati sljedeću i još puno
ormara toga. Što više informaci-
ja dajete i što vas dulje prati,
ona je točnija u svojim pred- cije, među kojima je najpopu-
viđanjima, čak može izraču-
nati vjerojatnost za postizanje larnija američka aplikacija za
sljedećeg orgazma. Slava deve-
loperima, ova jednostavna, praćenje menstrualnog ciklusa
besplatna aplikacija napravlje-
na je da ženama olakša život i Flo, dijele podatke iz svojih
pruži bolji uvid u rad ženskog
Nose se sve nijanse ruževa, od jarko crvene do nježno roze tijela. Zanimljiva činjenica je PMS aplikacija s Facebookom. To se,
da naša menstruacija druge povezujemo
čini bogatima! U zamjenu za s povećanom naravno, događalo bez znanja
aplikaciju koja olakšava naš željom za
Savršeni ljetni život, mi moramo dati dosta slatkišima, korisnika, a čak i bez znanja
svojih privatnih podataka, a da sladoledom
ne znamo što se točno s njima itd, te su proizvođača najpopularnijih
događa. Nedavno provedena nam tada
anketa pokazala je da ni ne ponuđeni operativnih sustava, Applea i
razmišljamo o činjenici oglasi vezani
gdje svi ti intimni uz hranu Googlea, koji su omogućili pre-
podaci o nama
ruževi za usne odlaze, koliko su uzimanje tih aplikacija iz svojih
vrijedni istraži-
vačima, deve- trgovina. Podaci su se koristili
loperima
aplikacija, za poboljšavanje točnosti pla-
a posebice
oglaši- siranja oglasa unutar Facebo-
vačima.
Topli dani savršeno su blago istaknuti. Jarka i upečatlji- okove oglasne mreže. Podaci
vrijeme da iz svoje make up va, crvena nijansa s narančastim
rutine izbacite sve nepotreb- podtonovima svježa je i razigrana koje su Flo i druge aplikaci-
ne i teške proizvode i stvorite verzija omiljenog klasika. Uz ruž
jednostavni look uz pomoć tek u ovoj nijansi za savršeni ljetni je slale Facebooku pokušava-
nekoliko laganih proizvoda. look neće vam trebati gotovo
ništa drugo. Nijansa ruža koja le su se povezati s Facebook
Minimalni make up look jednostavno odiše ljetom, to je
savršeno će upotpuniti potez ruža zasigurno jarka koraljna nijansa. profilom osoba, baš kako bi
za usne. Uz crveni ruž kao klasik Razigrana i svježa, savršeno će
koji za ljetnih dana biramo u jarkoj pristajati preplanulom tenu, ali skup podataka bio što kom-
nijansi s narančastim podtonovi- i svim onim predivnim ljetnim
ma, koraljne i vibrantne nijanse haljinama od prozračnih materija- pletniji, a oglašavanje što pre-
bobičastog voća ističu se kao la, ukrašenih cvjetnim uzorcima.
jarke boje koje stvaraju upečat- Nježni ružičasti ruž unutar make ciznije. Prema istraživanjima,
ljiv izgled s daškom ljetne razi- up looka pronašao je svoje stalno
granosti. Za ležerniji ili suptil- mjesto unutar brojnih kolekcija. I od prvog do 14. dana ženama
niji izgled preplanuli ten jednako ove sezone unutar looka naglaše-
će istaknuti i nježni i prozračni nog linijom crnog tuša, ali i unutar vlada hormon estrogen, tada
tonovi ružičaste boje. Ljubitelji- prozračnog looka u puderastim
ce istaknutih usana, ali suptil- tonovima, ruž nježne ružičaste smo okrenute reprodukciji i
nijih tonova svoju će savršenu nijanse najjednostavniji je izbor
nijansu pronaći u zagasitim koji će odlično pristajati prepla- sklonije kupnji seksi odjeće
tonovima narančaste boje sa nuloj puti. NŽ
smeđim prizvukom koja će se tek i kozmetike, a od 14. do 28.

dana ciklusa domi-

nantniji je

hormon

progeste-

ron, pa

smo više

posvećene

domu i

kupnji stvari

za opremanje

k uće”, t v rdi

stručnjakinja.

Sudeći po

tome, vaše

trenutno

skrolanje

po Facebooku

i prikaz jednog

oglasa vezanog uz

uređenje doma i jednog

za neko žensko rublje

nije nimalo slučajno,

zapravo se poklapa s

trenutnom fazom ciklusa,

ali u to nikako ne možemo biti

potpuni sigurni.
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30