Page 16 - Vinkovački list - 20. prosinca 2019.
P. 16
PETAK 20.12.2019.

Redomat nije
možda najbolje
riješenje za poštu

U Hrvatskoj pošti poduzimaju sve potrebito kako bi
utvrdili nepravilnosti u radu, a potom iste i minimalizirale

Tko je god bio posljednjih vremena izdvojiti za uslugu žive.”, kaže naša sugovornica, Korisnici kažu kako su na pažnju proslijedili nadležnoj
nekoliko mjeseci u glavnoj koju još na kraju mora i platiti. koja je željela ostati anonimna. S prije uvođenja redomata službi Hrvatske pošte, koja će
poslovnici Hrvatske pošte Većini korisnika kaže kako su obzirom na to kako vjerujemo da brže obavili potrebno, poduzeti sve potrebite radnje
u Vinkovcima vjerojatno se prije uvođenja redomata mogli konstruktivna kritika uvijek može a na udaru nervoze su kako bi se utvrdile eventualne
iznenadio kako je teško u brže obaviti sve potrebno, a na doprinijeti rješavanju problema i radnici na šalteru nepravilnosti u radu naših dje-
nekom primjerenom vremen- udaru njihove nervoze su, ni mi ovim putem upućujemo javnu latnika, a potom iste i minimali-
skom roku došao na red , a to se krivi ni dužni, radnici na šalteru kritiku osobi odgovornoj za rad Ujedno Vas želimo obavijestiti da zirale. Izražavamo žaljenje zbog
odnosi na sve usluge odnosno koji se trude da red ide što brže. glavne poslovnice Hrvatske pošte neprofesionalno ponašanje naših mogućih neugodnosti i poteškoća
slanja/primanja poštanske Svjedoci smo i da mnogi stariji u Vinkovcima. Upit smo proslije- djelatnika nikako ne odobrava- proizašlih iz nastale situacije te se
pošiljke ili plaćanja računa. ljudi još uvijek ne znaju o čemu dili i u Hrvatsku poštu, te odgovor mo, a s obzirom na to da nam je nadamo da ćete ubuduće biti zado-
je riječ, odnosno da im valja uzeti donosimo u cijelosti. zadovoljstvo naših korisnika na voljan korisnik naših usluga.”,
Željko Komljenović papirić s brojem koji treba pažljivo prvom mjestu, Vaš smo prigovor stoji u odgovoru Hrvatske pošte.
zeljko.komljenovic@novosti.hr promatrati uokolo po poslov- “Dozvolite da Vam zahvalimo Za poslovanje svakog poduzeća su
nici gdje će vam broj »izroniti« na povratnoj informaciji o našim od iznimnog značaja njegovi zapo-
Svakim dolaskom u poštu vje- kako vam red ne bi promakao. uslugama, kao i o radu naših slenici. Upravo oni svojim radom
rojatno ste suočeni s gužvom koja “Još uvijek postoje ljudi koji nisu radnika u procesu obavljanja i znanjem doprinose razvoju
broji minimalno 10 stranaka, pa odrasli na robotskoj tehnologiji i poštanskih usluga, na način kako poduzeća, te poslovnom uspjehu.
čak i do 30 stranaka koje čekaju na koji se u sadašnjim im godinama to vide sami korisnici. Ovakvi Kvalitetan odabir i selekcija
red. Prosječno čekanje da dođete ne snalaze baš najbolje sa svim dopisi naših korisnika pomažu kadrova ima u tome posebnu
do šaltera je oko 15-tak minuta riječima tehnike, a i zašto bi? nam da uvijek iznova preispi- važnost. Ljudski resursi su temelj
(nekada i duže), a atmosfera iza Valjda oni koji pružaju određenu tamo i poboljšamo kvalitetu poslovanja svakog poduzeća. O
žute linije je napeta jer je većina uslugu trebaju sve svoje korisnike naših usluga te poduzmemo sve njima ovisi u kojem će se smjeru
ljudi nervozna što mora toliko pravovaljano uslužiti jer od njih potrebite radnje radi povećanja poslovanje poduzeća kretati.
zadovoljstva naših korisnika.
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21