Page 12 - Vinkovački list - 31. siječnja 2020.
P. 12
AK, 31.1.2020. 13

Trendovi u
uređenju
interijera
konstantno
se mijenjaju,
ali prirodni
materijali
ostaju
traženi zbog
svoje ljepote
i unikatnosti

Početkom mjeseca sudjelovali su na sajmu u Hannoveru, najvećem sajmu podova u Europi, a ovaj tjedan i na najvećem sajmu podnih obloga u SAD-u

Probili se na tržišta

Španjolske i Velike

Britanije, predstavili

se i na sajmu u SAD-u

Kako bi svoje proizvode plasirali na strano tržište i uvijek
bili u toku događanja često posjećuju razne sajmove

Zbog prirodnog bogatstva bi svoje proizvode plasirali na ju nova tržišta. U 2019. godini VL PROMO doma u odnosu na umjetne
šuma, na području Slavonije strano tržište i uvijek bili u toku smo tako otvorili tržište Velike materijale. Hrastovi proizvodi
oduvijek se puno pozornosti događanja često su posjećuju Britanije i Španjolske, što nam i na najvećem sajmu podnih imaju prepoznatljivu toplu boju.
davalo drvnoj industriji, ona razne sajmove. Tako su ovaj je otvorilo nove mogućnosti za obloga u SAD-u. S obzirom da i Cijenjeni su zbog svoje izdržljivo-
je postala i bitan dio gospo- mjesec izlagali svoje proizvode razvoj. Sajmovi su odlična prilika sada uspješno izvozimo u preko sti i dugotrajnosti. Takve karak-
darstva, a drveni proizvodi, na sajmu Domotex u Hannoveru, za predstavljanje proizvoda. 30 zemalja svijeta, vjerujemo da teristike čine hrastov masivni
pogotovo oni od hrasta, najvećem sajmu podova u Europi, Oni zaokružuju naš rad tijekom će jedinstvenost naših proizvoda pod nezaobilaznim izborom u
posebno su cijenjeni. mjestu okupljanja najboljih proi- jedne godine i daju nam dobar i nadalje biti prepoznata”, priča uređenju interijera. Još jedna
zvođača svih vrsta podova, gdje uvid u nove trendove koje donosi nam predsjednik uprave Spačve bitna karakteristika hrasta je
To je dio naše tradicije i se Spačva isticala svojom pro- sljedeća godina. Naša aktivnost Josip Faletar. Napominje i da se njegova prilagodljivost interije-
nasljeđa. Hrastovi proizvodi izvodnjom masivnih podova. na sajmovima proteklih godina trendovi u uređenju interijera ru. Odlično se uklapa i u moderni
sinonim su za dugotrajnost, “Hrastovi podovi predstavlja- omogućila nam je veliki broj kva- mijenjaju, ali prirodni materi- i tradicionalni interijer, te ople-
izdržljivost i bogatstvo. U najra- ju naslijeđe i tradiciju, znanje i litetnih kupaca na inozemnom jali ostaju traženi. “Jedinstvene menjuje svaki prostor i daje mu
skošnijim građevinama Europe trud koje godinama ulažemo u tržištu, s kojima ostvaruje- karakteristike i unikatna ljepota karakter” objašnjava Faletar.
postavljeni su hrastovi podovi, svoje proizvode. mo dugogodišnje suradnje. To svakog prirodnog materijala
a hrast se koristio i za izradu potvrđuje i činjenica da su, uz uvijek stvara dodatnu toplinu
namještaja. Nekada proizvod Zadovoljstvo kupaca, rast pro- domaće tržište, tržišta Njemačke,
rezerviran samo za najimućni- izvodnje i prodaje pokazatelj je Francuske i Italije naša najveća
je, danas je dostupan svima koji da dobro radimo svoj posao. Sve tržišta. Ovaj mjesec otvaramo,
prepoznaju njegovu posebnost. proizvode konstantno unapređu- za nas još jedno veliko tržište,
Kako ističu u vinkovačkoj Spačvi, jemo i to nas drži u samom vrhu tržište SAD-a. Upravo ovaj tjedan
kvaliteta domaće proizvodnje drvne industrije. Svake godine smo predstavili svoje proizvode
prepoznata je na domaćem ali i naš rad i proizvode prepozna-
na stranom tržištu. Hrastovi proizvodi imaju
Uz domaće, najveća prepoznatljivu toplu
Drvna industrija Spačva svoje tržišta na koja Spačva boju, a cijenjeni su zbog
proizvode s lakoćom plasira izvozi svoje proizvode su svoje izdržljivosti i
na tržište, jer godine iskustva, bogata tržišta Njemačke, dugotrajnosti
rada, znanja i truda utkane su Francuske i Italije
u svaki proizvod koji izlazi iz
tvornice i razlog su konstantne
uspješnosti proizvodnje. Kako
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17