Page 16 - Vinkovački list - 27. studenoga 2020.
P. 16
VL predstavlja PETAK 27.11.2020.
VINKOVAČKI LIST

Savršeni spoj
modernog i
tradicionalnog

Tvrtka je osnovana u Zadru, a nastala je kao rezultat
potrebe za nečim drukčijim i jedinstvenim na tržištu

Jedna od onih koja je svoju nje te talent i dobra volja supruga materijale poput pleksiglasa, s
sreću pronašla povratkom da joj se pridruži kao ispomoć u obzirom da i tu pratimo trendove
u Slavoniju, u svoje rodne izradi rezultirali su osnivanjem na tržištu“, govori nam Ružica
Vinkovce, je i Ružica Matković, tvrtke 2016. godine. Ispočetka i dodaje kako je njima osobno
vlasnica tvrtke Buba Art koja je su u ponudi bile samo razne najdraže raditi s drvom je vole taj
pravi dokaz kako jedan običan kutije i podloge za bojanje, ali s štih, spoj modernog i rustikal-
hobi može prerasti u ljubav koja vremenom je posla bilo sve više, nog. U ponudi Buba Arta, čija je
život znači. Zajedno sa svojim uspijevali su financirati strojeve i proizvodnja smještena u prosto-
mužem izrađuje predmete od ponuda je samo rasla. rima Poduzetničkog inkubatora,
drva i drugih materijala, a kako uistinu je jako puno toga, od kutija
kaže – teško je nabrojati što sve „Danas je zbilja teško nabrojiti za uspomene, igračaka, fotografi-
proizvode. sve što proizvodimo, praktički ja, za vino i proizvoda od meda do
možemo izraditi sve što kupac cijelog niza proizvoda iz programa
Josipa Haluška zamisli. Od materijala najviše za vjenčanja, rođendane, prigodne
josipa.haluska@novosti.hr dominira drvo i medijapan, ali s poklone za sve vrste proslava,
vremenom smo uvodili i druge poslovni pokloni i ostalo.
Zbog viška slobodnog
vremena, Ružica je često istraži- Svojim kupcima nude Kako je istaknula, najzahtjev-
vala decoupage tehniku zahva- i vrlo širok spektar niji dio posla su priprema i nacrt
ljujući kojoj je počela izrađiva- repromaterijala od kojega proizvoda, pogotovo ukoliko se
ti poklone za svoje najbliže. Iako se mogu izraditi razni radi o novoj ideji. No, većeg zado-
je na to u početku gledala kao jedinstveni predmeti voljstva nema kada se dođe do
hobi, pozitivne reakcije ljudi oko završne faze i kada kupac bude
zadovoljan konačnim proizvo-
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21