Page 24 - Vinkovački list - 24. prosinca 2020.
P. 24
VL predstavlja ČETVRTAK 24.12.2020.
Vinkovački list
Razigranim
motivima do
ljepšeg dana
Autorica cijeli dizajn sama osmišljava i oslikava rukom, a ne ukrasne vrećice sa satenskim izvodima. Na čestitkama možemo
tek ga kasnije minimalno obrađuje u računalnom programu ručkama i ukrasne satenske vrpce pronaći balone, naočale, autiće,
u crvenoj, crnoj i zlatnoj boji. torte i prigodne božićne sobove,
Iako nas je ovo neobično za darove brenda Jupiii svakodnev- ni u Hrvatskoj, dizajn osmišlja- Kreativnim i veselim motivima dok su na privjescima, ukrasnim
vrijeme zatvorilo u domove no upotpunjuju najljepše trenutke va i oslikava rukom, a tek kasnije Nikolina je htjela zadržati razigra- papirima i vrećicama smješteni
i razdvojilo od nekih nam građana diljem Hrvatske, a ono što minimalno obrađuje u računalnom nost, osobnost i toplinu, a zahva- božikovina, kuglice, borići i
dragih ljudi, važni događaji ga izdvaja iz mase je što je u pot- programu, pa Jupiii krasi jedan ljujući posebnom dizajnu možemo lizalice.
poput rođendana, godišnjica punosti hrvatski brend. topliji i moderniji štih, pomalo slobodno reći da se radi o uistinu
ili blagdana nisu izbrisani iz dječjeg karaktera. Osim što je u univerzalnim i jedinstvenim pro- Prvi Jupiii proizvodi nastali su
kalendara. Dok strpljivo čekamo „U nedostatku neobičnih i potpunosti hrvatski, jedinstven 2012. godine i od tada do danas
prilike da sve nadoknadimo, modernijih čestitki za svadbe i i unikatan, Jupiii nudi i vrlo kva-
Nikolina Starčević Vorgić svojim krštenja bila sam primorana sama litetne papire koji se koriste za Staromodan stil: Jupiii voli rukom
nam Jupiii čestitkama pomaže napraviti zanimljive čestitke za izradu svih proizvoda te brigu o napisanu riječ, ali i male znakove pažnje
da bližnjima pokažemo da smo prijatelje i rodbinu, pa se Jupiii okolišu. Naime, izbjegava nepo-
blizu i kada smo daleko. rodio 2012. godine, a obogaći- trebnu plastiku, pa ukrasni papiri Papir i olovka su i dalje u modi, a u današnjim vremenima
vanjem ponude i plasmanom na i čestitke dolaze bez omota što kada smo jedni od drugih udaljeniji no ikada i kada je u
Josipa Haluška tržište 2019. se razvio u brend jer omogućuje kupcu da sam izabere vremenima pandemije teško ili nemoguće biti s bližnjima
josipa.haluska@novosti.hr nisam bila jedina koja je primije- kombinaciju čestitke i kuverte koja koji su daleko od nas, važno je podsjetiti voljene osobe da
tila da je zapravo teško pronaći mu se najviše sviđa. nam je stalo do njih. Upravo je to, ističe vlasnice brenda,
Veseli brend koji obuhvaća sve modernu i jednostavnu čestitku“, cilj Jupiiija koji je staromodan unatoč mladolikom izgledu,
one male stvari koje slavlja čine pojašnjava nam svoje početke Čestitke dolaze u dvije veličine. pa voli rukom pisanu riječ i male znakove pažnje – razve-
veselijima stiže nam iz Vinkovaca, vlasnica Nikolina Starčević Vorgić. Manje su zamišljene za krštenja i seliti nekoga, uljepšati mu dan i pažljivo odabranim
iz kreativne mašte jedne učiteljice Ova magistrica slikarstva i učite- dječje rođendane, a veće za slavlja riječima razvući osmijehe na brojna lica.
likovne kulture koja s lakoćom svoje ljica likovne kulture u jednoj vin- poput rođendana, godišnjica,
misli prenosi na papir. Čestitke, kovačkoj osnovnoj školi ističe kako vjenčanja i slično. U ponudi je i
ukrasne vrećice, papiri i privjesci su svi proizvodi – papiri, čestitke, ukrasni papir za zamatanje darova
privjesci i vrećice proizvede- i privjesci za darove te kvalitet-
Vinkovački list
Razigranim
motivima do
ljepšeg dana
Autorica cijeli dizajn sama osmišljava i oslikava rukom, a ne ukrasne vrećice sa satenskim izvodima. Na čestitkama možemo
tek ga kasnije minimalno obrađuje u računalnom programu ručkama i ukrasne satenske vrpce pronaći balone, naočale, autiće,
u crvenoj, crnoj i zlatnoj boji. torte i prigodne božićne sobove,
Iako nas je ovo neobično za darove brenda Jupiii svakodnev- ni u Hrvatskoj, dizajn osmišlja- Kreativnim i veselim motivima dok su na privjescima, ukrasnim
vrijeme zatvorilo u domove no upotpunjuju najljepše trenutke va i oslikava rukom, a tek kasnije Nikolina je htjela zadržati razigra- papirima i vrećicama smješteni
i razdvojilo od nekih nam građana diljem Hrvatske, a ono što minimalno obrađuje u računalnom nost, osobnost i toplinu, a zahva- božikovina, kuglice, borići i
dragih ljudi, važni događaji ga izdvaja iz mase je što je u pot- programu, pa Jupiii krasi jedan ljujući posebnom dizajnu možemo lizalice.
poput rođendana, godišnjica punosti hrvatski brend. topliji i moderniji štih, pomalo slobodno reći da se radi o uistinu
ili blagdana nisu izbrisani iz dječjeg karaktera. Osim što je u univerzalnim i jedinstvenim pro- Prvi Jupiii proizvodi nastali su
kalendara. Dok strpljivo čekamo „U nedostatku neobičnih i potpunosti hrvatski, jedinstven 2012. godine i od tada do danas
prilike da sve nadoknadimo, modernijih čestitki za svadbe i i unikatan, Jupiii nudi i vrlo kva-
Nikolina Starčević Vorgić svojim krštenja bila sam primorana sama litetne papire koji se koriste za Staromodan stil: Jupiii voli rukom
nam Jupiii čestitkama pomaže napraviti zanimljive čestitke za izradu svih proizvoda te brigu o napisanu riječ, ali i male znakove pažnje
da bližnjima pokažemo da smo prijatelje i rodbinu, pa se Jupiii okolišu. Naime, izbjegava nepo-
blizu i kada smo daleko. rodio 2012. godine, a obogaći- trebnu plastiku, pa ukrasni papiri Papir i olovka su i dalje u modi, a u današnjim vremenima
vanjem ponude i plasmanom na i čestitke dolaze bez omota što kada smo jedni od drugih udaljeniji no ikada i kada je u
Josipa Haluška tržište 2019. se razvio u brend jer omogućuje kupcu da sam izabere vremenima pandemije teško ili nemoguće biti s bližnjima
josipa.haluska@novosti.hr nisam bila jedina koja je primije- kombinaciju čestitke i kuverte koja koji su daleko od nas, važno je podsjetiti voljene osobe da
tila da je zapravo teško pronaći mu se najviše sviđa. nam je stalo do njih. Upravo je to, ističe vlasnice brenda,
Veseli brend koji obuhvaća sve modernu i jednostavnu čestitku“, cilj Jupiiija koji je staromodan unatoč mladolikom izgledu,
one male stvari koje slavlja čine pojašnjava nam svoje početke Čestitke dolaze u dvije veličine. pa voli rukom pisanu riječ i male znakove pažnje – razve-
veselijima stiže nam iz Vinkovaca, vlasnica Nikolina Starčević Vorgić. Manje su zamišljene za krštenja i seliti nekoga, uljepšati mu dan i pažljivo odabranim
iz kreativne mašte jedne učiteljice Ova magistrica slikarstva i učite- dječje rođendane, a veće za slavlja riječima razvući osmijehe na brojna lica.
likovne kulture koja s lakoćom svoje ljica likovne kulture u jednoj vin- poput rođendana, godišnjica,
misli prenosi na papir. Čestitke, kovačkoj osnovnoj školi ističe kako vjenčanja i slično. U ponudi je i
ukrasne vrećice, papiri i privjesci su svi proizvodi – papiri, čestitke, ukrasni papir za zamatanje darova
privjesci i vrećice proizvede- i privjesci za darove te kvalitet-