Page 11 - Vinkovački list - 17. travnja 2020.
P. 11
AK, 17.4.2020. 11

Zanimljivosti iz povijesti kroz arhivu Vinkovačkog lista

Knjiga žalbe uvedena je 1978.
i najviše je zbunila ugostitelje

Ovih dana sve nas je više koji ti se mora istaknuti na koji način Iako su gotovo svi bili upoznati s
ne možemo dočekati ponovno i kome potrošači mogu podnijeti mogućnošću pisanog prigovora u
otvaranje ugostiteljskih objekata, prigovor, mogu ga slati običnom knjigu žalbe, ispostavilo se da je
točnije kafića i restorana koji su, poštom, preko e-maila, telefak- u praksi malo tko koristio takav
budimo realni, postali neizostavni som ili pak upisati u dosadašnju način prigovora potrošača. Sve u
dio života većini građana. knjigu žalbe. Također, u obavijesti svemu, danas su žalbe i odgovori
mora stajati napomena da će se na na njih već uhodana praksa i svi
A u svakom ugostiteljskom prigovor odgovoriti u roku od 15 otprilike znaju kako to funkcionira
objektu, mora postojati način dana od njegova primitka. Zani- u praksi. No ako se vratimo četrde-
na koji gosti mogu izraziti svoje mljivo je da se, po statistikama, setak godina unazad i pročitamo
nezadovoljstvo uslugom. Već gotovo svakom potrošaču barem se Vinkovački list iz ožujka 1979.
neko vrijeme, nekada popularna jednom dogodilo da je ostao neza- godine, onda možemo vidjeti
knjiga žalbe, više nije obavezna, dovoljan proizvodom ili uslugom kako je sve funkcioniralo u samim
ali su zato ugostitelji dužni u restoranu, kafiću ili nekom počecima, kada je knjiga žalbe bila
gostu omogućiti druge načine drugom ugostiteljskom objektu, nešto novo.
prigovora. Dakle, obveza ugo- no, većina njih svoje nezadovolj-
stitelja je da u ugostiteljskom stvo obično je obznanila samo Zanimljivo je pročitati kako su
objektu, na vidljivom mjestu, svojim bližnjima ili je iznijela se snalazili vlasnici ugostiteljskih
istakne obavijest o pisanom pod- usmenu kritiku osoblju objekta. objekata, ali i kolike su kazne bile
nošenju prigovora. U obavijes- za nepoštivanje pravila.

30. 03. 1979. broj 12

Impressum Zamjenik urednice: Grafički dizajn: Tel: 032/332-250 Vinkovacki
Franjo Sorčik Ivan Gale Radio: 032/332-777
franjo.sorcik@novosti.hr Mirela Andabak Pretplata za 2020. 390 kn list
info@novosti.hr Naklada: 1800
v.d. Direktora Redakcija: Prodaja i oglašavanje: Cijena jednog primjerka je 8 kn
Glavna i odgovorna urednica: Željko Komljenović, Mirjana Ešegović
Marija Gerovac, mag. novinarstva Aneta Pšihistal, prodaja@novosti.hr IBAN:
glavna.urednica@novosti.hr Josipa Haluška, HR09 2340 0091 1100 31110
Josip Raguž OIB: 64415267112
redakcija@novosti.hr
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16