Page 12 - Vinkovački list - 24. travnja 2020.
P. 12
PETAK 24.4.2020.

Mladi Dario Begonja iz Privlake oformio tim i pokrenuo agenciju Hero Factory koja malim tvrtkama olakšava upravljanje digitalnim marketingom

Marljivo radimo kako

bismo pomogli onim

stvarnim herojima
Klijentima kojima poslovanje stoji aktivne su ugovore
stavili na pauzu kako im ne bi opteretili novčani tok

Iz želje da se pruži pomoć asistenta pomoću kojeg mogu miranje zajednice o pravilima
malim poduzećima u Hrvatskoj, i sami voditi svoj marketing ili Civilnog stožera, e-Propusni-
mladi diplomirani stručnja- bolje kontrolirati rad marketinš- cama i koronavirusu. Tako su
ci iz područja ekonomije, pro- kih profesionalaca“, pojasnio nam Vinkovci postali prvi grad koji je
gramiranja, komunikologije je Begonja koji je svoj tim okupio uveo virtualnog asistenta koji daje
i dizajna oformili su agenciju prije tri godine. Iako su neko odgovore na sva pitanja vezana uz
Hero Factory čiji je cilj, kako su vrijeme radili kao skupina freelan- koronavirus.
nam rekli ovi marljivi Slavonci, cera, od početka su znali da idu
pomoći svim onim poduzeći- prema zajedničkom pokretanju Tim se sastoji od sedam ljudi,
ma koja se bore s hrpom teških poduzeća. „Mogu reći da imam a njih dvojica su iz Slavonije.
tržišnih uvjeta. tim kakav sam mogao željeti samo Matko Antun Bekavac iz Novih
u snovima, nadam da nam slijedi Jankovaca voditelj je web sektora,
Josipa Haluška još puno lijepih projekata“, dodaje. a Dario Begonja iz Privlake vodi
josipa.haluska@novosti.hr cijeli tim, uz ekstenzivno iskustvo
Najčešći alati koje poduzeća u marketinškim strategijama. Od
Hero Factory agencija je za traže su web stranice i kanali digi- ostalih članova tu su još Barbara
digitalni marketing koja se spe- talnog marketinga poput Google Slopko, voditeljica marketinga,
cijalizira za pomoć poduzetnici- oglašavanja, Facebooka i Insta- Valentino Vasilik, specijalist za
ma u pronalasku novih kupaca. grama. No, ističe Dario, ono što se digitalno oglašavanje, copywri-
Direktor agencije Dario Begonja zaista traži su povećanja prodaje, ter Matko Perić i Dario Varošanec
prije ovog izvanrednog pothvata podizanja svjesnosti o brandu te koji se bavi poslovnim i prodajnim
radio je s preko 200 poduzeća na napredak u digitalizaciji. strategijama, edukacijom podu-
marketinškim i poslovnim strate- zetnika i organizacijom. Upravo
gijama te komunikaciji. Iskustvo „To su stvarne potrebe zbog ovih vrijednih ljudi, brojni
mu je pokazalo da poduzećima poduzeća, a naša je specijal- klijenti su uz njih od prvog dana
fali pristupačna usluga strategije nost da vidimo kako to riješiti i rado se vraćaju, a zajedno imaju
i komunikacije koja će se temeljiti kroz poslovno savjetovanje i preko 500 odrađenih projekata.
na različitim aspektima iz više marketing“, rekao je.
struka, pa je odlučio okupiti Iako je budućnost zbog
vlastiti tim. Tim koji je kliknuo Iako poduzeće posluje iz pandemije neizvjesna, siguran
na prvu i koji jednostavno zna Zagreba, zbog zaposlenih cilj je do kraja godine biti na
što radi. Slavonaca Slavoniju gledaju podršci svim trenutnim i novim
kao na svoju i zato su Vinkovci- klijentima. Između ostalog,
„Analiziramo postojeće poslo- ma donirali virtualnog asistenta projekt chatbota bit će važna
vanje i zatim izrađujemo, optimi- za koronavirus i civilni stožer. stavka još nekoliko mjeseci, a
ziramo i vodimo digitalne kanale. Naime, u suradnji s Hrvatskim bit će potrebno prilagoditi ga da
Jedno od naših područja specijal- zavodom za javno zdravstvo bude koristan asistent i u periodu
nosti su mala i srednja poduzeća, izradili su chatbot koji automatski mira. „U svakom slučaju, posla
pa za njih razvijamo automatskog daje informacije kroz tekstualne neće manjkati, veselimo se svemu
odgovore. Ubrzo su kontaktirali i tome“, rekao je Begonja
Grad Vinkovce s idejom za infor-
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17