Page 21 - Vinkovački list - 1. svibnja 2020.
P. 21
AK, 1.5.2020. KULTURA 21
glazbenih profila i ukusa od kojih umjetnosti. Kada nastupam jed- ralačkog ozračja i bila dio tima
uvijek naučim nešto novo”, ističe nostavno me ponesu emocije jer koji si vjeruje te se upušta u
Petra Marković. u trenutku same izvedbe često nešto sasvim avanturistički. To
otplovim daleko u neki svoj mi se jako svidjelo i planiram još
Na sceni, kaže, ljubav prema svijet”, ističe naša sugovornica. suradnji s glazbenicima u drugim
glazbi i svoje emocije nesebično glazbenim pravcima, a u buduć-
dijeli s publikom. “Kada izlazim U suradnji s prijateljima iz nosti i stvoriti nešto svoje”, ističe
na scenu najvažnije mi je da sam glazbenih voda snimila je i Petra Marković.
iskrena u tome što radim i da znam nekoliko pjesama, poput “Sve
da sam dala sve od sebe, svoju što trebam si ti” ili “Stiže Božić, Za svoj rad s učenicima kaže
emociju i ljubav prema glazbi, dobri ljudi”. “Meni je bila čast da kako je rad s djecom jedno od naj-
koju tako i dijelim s ljudima. Biti sam im mogla u tome pomoći i ljepših zanimanja. “Naime, djeca
svoj i dosljedan to je jako važno u da sam osjetila dašak tog stva- su uvijek djeca, divni mali čovje-
čuljci koji te nasmiju do suza,
iskreni su, vole igru i raduju se
životu. Kreativni su nevjerojat-
no, samo im daj “instrumen-
tić” u ruke i pokaži put u glazbi
i iznenadiš se koliko oni mogu.
Meni je to velika čast kao što je i
velika odgovornost, ali kad vidim
da je glazba postala i njima dio
života onda to smatram najvećim
uspjehom”, ističe Petra Marković.
Virtualna nastava, kaže, sve je
zatekla, ali pokušava iz toga izvući
najbolje. Snalaze se i ona i djeca,
daju sve od sebe. “Pokušavam
im nastavu začiniti da im bude
zanimljivo i za sada čini mi se
uspijevam, ali ipak jedva čekam
da se vratimo u školu te da se osim
sviranja i podružimo, nasmijemo,
zagrlimo”, ističe naša sugovor-
nica koja za sebe kaže kako je
velika pozitivka pa tako doživ-
ljava i “ostani doma” vrijeme.
Uz obveze prema učenicima te
sviranje i pjevanje koje svakod-
nevno vježba, vrijeme skraćuje
učenjem novih plesnih pokreta,
uživanjem u društvenim igrama
s obitelji i drugim sitnicama koje
su joj nedostajale, a nije imala
vremena za njih u užurbanom
ritmu prije izolacije.
glazbenih profila i ukusa od kojih umjetnosti. Kada nastupam jed- ralačkog ozračja i bila dio tima
uvijek naučim nešto novo”, ističe nostavno me ponesu emocije jer koji si vjeruje te se upušta u
Petra Marković. u trenutku same izvedbe često nešto sasvim avanturistički. To
otplovim daleko u neki svoj mi se jako svidjelo i planiram još
Na sceni, kaže, ljubav prema svijet”, ističe naša sugovornica. suradnji s glazbenicima u drugim
glazbi i svoje emocije nesebično glazbenim pravcima, a u buduć-
dijeli s publikom. “Kada izlazim U suradnji s prijateljima iz nosti i stvoriti nešto svoje”, ističe
na scenu najvažnije mi je da sam glazbenih voda snimila je i Petra Marković.
iskrena u tome što radim i da znam nekoliko pjesama, poput “Sve
da sam dala sve od sebe, svoju što trebam si ti” ili “Stiže Božić, Za svoj rad s učenicima kaže
emociju i ljubav prema glazbi, dobri ljudi”. “Meni je bila čast da kako je rad s djecom jedno od naj-
koju tako i dijelim s ljudima. Biti sam im mogla u tome pomoći i ljepših zanimanja. “Naime, djeca
svoj i dosljedan to je jako važno u da sam osjetila dašak tog stva- su uvijek djeca, divni mali čovje-
čuljci koji te nasmiju do suza,
iskreni su, vole igru i raduju se
životu. Kreativni su nevjerojat-
no, samo im daj “instrumen-
tić” u ruke i pokaži put u glazbi
i iznenadiš se koliko oni mogu.
Meni je to velika čast kao što je i
velika odgovornost, ali kad vidim
da je glazba postala i njima dio
života onda to smatram najvećim
uspjehom”, ističe Petra Marković.
Virtualna nastava, kaže, sve je
zatekla, ali pokušava iz toga izvući
najbolje. Snalaze se i ona i djeca,
daju sve od sebe. “Pokušavam
im nastavu začiniti da im bude
zanimljivo i za sada čini mi se
uspijevam, ali ipak jedva čekam
da se vratimo u školu te da se osim
sviranja i podružimo, nasmijemo,
zagrlimo”, ističe naša sugovor-
nica koja za sebe kaže kako je
velika pozitivka pa tako doživ-
ljava i “ostani doma” vrijeme.
Uz obveze prema učenicima te
sviranje i pjevanje koje svakod-
nevno vježba, vrijeme skraćuje
učenjem novih plesnih pokreta,
uživanjem u društvenim igrama
s obitelji i drugim sitnicama koje
su joj nedostajale, a nije imala
vremena za njih u užurbanom
ritmu prije izolacije.