Page 8 - Vinkovački list - 22. svibnja 2020.
P. 8
INKOVCI PETAK 22.5.2020.
Predstavljanjem projekta
u ponedjeljak su napokon
započeli radovi na dugoočeki-
vanom uređenju Boškovićeve
ulice u Vinkovcima, ulice koja
je godinama bila jedna od pro-
metnijih i opasnijih u gradu.
Franjo Sorčik
franjo.sorcik@novosti.hr
Radove na projektu rekon- Kreću radovi vanje i pojačan oprez jer svi smo
strukcije državne ceste DC55, na na uređenju svjesni važnosti ove prometnice
dionici Ulice Ruđera Boškovića Boškovićeve u prometnoj slici grada. Posebno
u Vinkovcima u duljini od 1.145 Radovi na uređenju ove ulice, vrijedni gotovo 22 milijuna bi ovom prilikom zahvalio Vladi
metara, koji bi trebali biti gotovi kuna, trebali bi biti gotovi do svibnja sljedeće godine Republike Hrvatske na čelu s pre-
kroz godinu, financiraju Hrvatske mijerom Andrejom Plenkovi-
ceste, vrijedni su gotovo 22 proširenja biciklističko-pješač- Četvero tračni kolnik mljenu svom potrebnom infra- ćem, ministru mora prometa i
milijuna kuna, a izvođač je tvrtka ke staze ugraditi i nove slivnike. smanjit će se na tri trake strukturom, nogostupom, auto- infrastrukture Olegu Butkoviću
Poduzeće za ceste d.o.o. Iz Sla- “Do svibnja 2021. godine rekon- od kojih bi srednja traka busnim ugibalištima, pješačku i i predsjedniku Uprave Hrvatskih
vonskog Broda. “Projektom se struirana će bit jedna od najpro- služila isključivo za biciklističku stazu, kao i sređenu cesta Josipu Škoriću, što su dali
predviđa novi ulični profil na metnijih cesta u našem gradu, lijeve skretače oborinsku odvodnju. Radovi će se podršku i prepoznali vrijed-
način da se četvero tračni kolnik ona u Ulici Ruđera Boškovića. obavljati uz regulirano odvijanje nost ovog, ali i brojnih drugih
smanji na tri trake od kojih bi Nakon završetka radova dobit prometa, pa molimo sve sudionike prometnih projekata kojima
srednja traka služila za lijeve ćemo modernu prometnicu, opre- u prometu za strpljenje, razumije- smo naš grad učinili sigurni-
skretače u zonama križanja. jim”, naglasio je gradonačelnik
Raskrižja s priključnim ulicama će Bosančić. Inače, zbog velikog
se urediti u dužini lepeza, osim na broja priključaka i loše riješenih
raskrižju Ulice Ruđera Boškovića i raskrižja, ova ulica oduvijek je
Matije Gupca. Zbog nepregledno- bila opasna po sve sudionike u
sti navedenog raskrižja te velikog prometu, kao i mjesto događanja
broja teretnih vozila, a kao mjera velikog broja prometnih nesreća.
sanacije opasnog mjesta, na Jedan od takvih primjera je upravo
raskrižju se predviđa regulacija i raskrižje Boškovićeve i Ulice
prometa svjetlosnom signalizaci- Matije Gupca koje je građevin-
jom”, istaknuo je ovom prilikom ski definirano kao četverokrako,
predsjednik Uprave Hrvatskih izravno kanalizirano raskrižje.
cesta Josip Škorić. Dodao je i da Zbog čestih nesreća, raskrižje je
će pješačke i biciklističke staze proglašeno opasnim mjestom. Iz
biti izgrađene do ruba postoje- tih razloga promet će nam tom
ćih objekata, odnosno do ruba raskrižju biti reguliran svjetlo-
ulične katastarske čestice, što snom signalizacijom.
nije u idealnom pravcu tako da
staza nema jedinstvenu širinu,
a minimalna širina će iznositi
1,5 metara. Biciklističke staze
će ići uz rub pješačke staze kao
jednosmjerne biciklističke staze
širine 1,25 metara. Nadalje, uz
vanjski rub staza bit će postav-
ljeni i tipski betonski rubnjaci u
istoj razini s asfaltom, a zaštitni
pojas između ceste i biciklistič-
ke bit će popločen betonskim
opločnicima. Odvodnja oborin-
skih voda riješit će se na način da
će se voda zasebnim zatvorenim
sustavom odvodnje preko separa-
tora ispuštati u Bosut. Što se tiče
mosta, on je dugačak 118 metara,
a vizualnim pregledom utvrđeno
je da je betonska konstrukcija
upornjaka, stupišta i kontinuirane
ploče u relativno dobrom stanju,
te je potrebna samo površinska
sanacija. I čelična je konstruk-
cija mosta u relativno dobrom
stanju, potrebna je površinska
sanacija nosive čelične konstruk-
cije, a potpuno korodirane limove
zamijenit će novim. Potrebno je
izvršiti i zamjenu svih ležajeva na
stupištima i upornjacima, a zbog
Predstavljanjem projekta
u ponedjeljak su napokon
započeli radovi na dugoočeki-
vanom uređenju Boškovićeve
ulice u Vinkovcima, ulice koja
je godinama bila jedna od pro-
metnijih i opasnijih u gradu.
Franjo Sorčik
franjo.sorcik@novosti.hr
Radove na projektu rekon- Kreću radovi vanje i pojačan oprez jer svi smo
strukcije državne ceste DC55, na na uređenju svjesni važnosti ove prometnice
dionici Ulice Ruđera Boškovića Boškovićeve u prometnoj slici grada. Posebno
u Vinkovcima u duljini od 1.145 Radovi na uređenju ove ulice, vrijedni gotovo 22 milijuna bi ovom prilikom zahvalio Vladi
metara, koji bi trebali biti gotovi kuna, trebali bi biti gotovi do svibnja sljedeće godine Republike Hrvatske na čelu s pre-
kroz godinu, financiraju Hrvatske mijerom Andrejom Plenkovi-
ceste, vrijedni su gotovo 22 proširenja biciklističko-pješač- Četvero tračni kolnik mljenu svom potrebnom infra- ćem, ministru mora prometa i
milijuna kuna, a izvođač je tvrtka ke staze ugraditi i nove slivnike. smanjit će se na tri trake strukturom, nogostupom, auto- infrastrukture Olegu Butkoviću
Poduzeće za ceste d.o.o. Iz Sla- “Do svibnja 2021. godine rekon- od kojih bi srednja traka busnim ugibalištima, pješačku i i predsjedniku Uprave Hrvatskih
vonskog Broda. “Projektom se struirana će bit jedna od najpro- služila isključivo za biciklističku stazu, kao i sređenu cesta Josipu Škoriću, što su dali
predviđa novi ulični profil na metnijih cesta u našem gradu, lijeve skretače oborinsku odvodnju. Radovi će se podršku i prepoznali vrijed-
način da se četvero tračni kolnik ona u Ulici Ruđera Boškovića. obavljati uz regulirano odvijanje nost ovog, ali i brojnih drugih
smanji na tri trake od kojih bi Nakon završetka radova dobit prometa, pa molimo sve sudionike prometnih projekata kojima
srednja traka služila za lijeve ćemo modernu prometnicu, opre- u prometu za strpljenje, razumije- smo naš grad učinili sigurni-
skretače u zonama križanja. jim”, naglasio je gradonačelnik
Raskrižja s priključnim ulicama će Bosančić. Inače, zbog velikog
se urediti u dužini lepeza, osim na broja priključaka i loše riješenih
raskrižju Ulice Ruđera Boškovića i raskrižja, ova ulica oduvijek je
Matije Gupca. Zbog nepregledno- bila opasna po sve sudionike u
sti navedenog raskrižja te velikog prometu, kao i mjesto događanja
broja teretnih vozila, a kao mjera velikog broja prometnih nesreća.
sanacije opasnog mjesta, na Jedan od takvih primjera je upravo
raskrižju se predviđa regulacija i raskrižje Boškovićeve i Ulice
prometa svjetlosnom signalizaci- Matije Gupca koje je građevin-
jom”, istaknuo je ovom prilikom ski definirano kao četverokrako,
predsjednik Uprave Hrvatskih izravno kanalizirano raskrižje.
cesta Josip Škorić. Dodao je i da Zbog čestih nesreća, raskrižje je
će pješačke i biciklističke staze proglašeno opasnim mjestom. Iz
biti izgrađene do ruba postoje- tih razloga promet će nam tom
ćih objekata, odnosno do ruba raskrižju biti reguliran svjetlo-
ulične katastarske čestice, što snom signalizacijom.
nije u idealnom pravcu tako da
staza nema jedinstvenu širinu,
a minimalna širina će iznositi
1,5 metara. Biciklističke staze
će ići uz rub pješačke staze kao
jednosmjerne biciklističke staze
širine 1,25 metara. Nadalje, uz
vanjski rub staza bit će postav-
ljeni i tipski betonski rubnjaci u
istoj razini s asfaltom, a zaštitni
pojas između ceste i biciklistič-
ke bit će popločen betonskim
opločnicima. Odvodnja oborin-
skih voda riješit će se na način da
će se voda zasebnim zatvorenim
sustavom odvodnje preko separa-
tora ispuštati u Bosut. Što se tiče
mosta, on je dugačak 118 metara,
a vizualnim pregledom utvrđeno
je da je betonska konstrukcija
upornjaka, stupišta i kontinuirane
ploče u relativno dobrom stanju,
te je potrebna samo površinska
sanacija. I čelična je konstruk-
cija mosta u relativno dobrom
stanju, potrebna je površinska
sanacija nosive čelične konstruk-
cije, a potpuno korodirane limove
zamijenit će novim. Potrebno je
izvršiti i zamjenu svih ležajeva na
stupištima i upornjacima, a zbog