Page 22 - Vinkovački list - 8. siječnja 2021.
P. 22
Magazin PETAK 8.1.2021.
Vinkovački list
Budućnost industrije svodi se na potrošače i njihove vrijednosti Po čemu
ćemo

pamtiti prošlu

godinu?

Protekla godina bila je pidžama i kućnim papučama. Sjetite se ožujka kada su brašno
vrlo zanimljiva. Vrijeme je da Maska za lice pretvorena je u i WC papir izumrli u trgovačkim
sumiramo neke od najvažnijih lancima, a cijena dezinfektora je
trenutaka. obvezan modni dodatak. Svi ju naglo porasla. Vjerujemo da se u
moramo nositi pa ako ste odbacili većini torbica, a pogotovo u autu
Josipa Šunjić jednokratnu opciju u korist stila može naći po jedan komad.
magazin@novosti.hr za višekratnu upotrebu, imali ste
mogućnost prekrasnog izbora I na kraju, dosad neviđeno,
Među stresom i strahom koje bilo da se radi o čipki, svili ili poznati brendovi počeli su foto-
smo doživjeli, bilo je i sretnih otmjenom tisku. Uz elegantan grafirati svoje modele kod kuće.
trenutaka. outfit potrebno je upariti i masku Sjetite se Zarinih modela kako
kako ne bi djelovali potpuno poziraju na štednjaku.
Vjerujemo da smo svi malo bolje ležerni.
upoznali ljude s kojima živimo. Na Iako zanimljiva u modnom
društvenim mrežama vidjeli smo Osim maski, novost među svijetu, voljeli bi da se više ne
najviše štruca kruha od banana dodacima jeste i dezinficijens. ponovi. Dobrodošla, 2021.!
dosad, poslovni sastanci značili su
Kako je COVID-19 samo odijevanje od struka prema
gore, a maske za lice nosili smo
promijenio češće od grudnjaka.

modnu industriju? Premda ćemo neke stvari
poželjeti brzo zaboraviti (poznata
Ako ste se godinama opirali u krajnost. nova riječ na K), postoji nekoliko
trenirkama, sigurni smo da vas Međutim, neki slučajevi stvari za pamćenje u ovoj turbu-
je 2020. slomila po pitanju toga. lentnoj godini. Posebice u modi pa
pokazuju suprotno. Primjerice, zaslužuju neko priznanje. Izdvojili
U ožujku tijekom lockdowna tijekom Drugog svjetskog rata smo nekoliko modnih razloga za
odjednom smo se pronašli u žene su preuzimale muške poslove sjećanje 2020. godine.
neviđenoj poziciji. Postalo je i tome prilagodile i svoju odjeću.
jasno da ćemo biti ograniče- Suknje su zamijenile kombinezo- Tko je 2019. mislio da će
ni na svoj dom. Dućani su isko- nima i hlačama koje su se zadržale pidžama postati jedan od
ristili web shop usluge te smo u ženskoj garderobi sve do danas. najdražih komada obuće? Sve smo
počeli naručivati i opskrbljivati To nikako ne znači da nisu nosile više vremena provodili u kući pa
se najmekšim i najudobnijim tre- ženska odjeća. Poznate su nam je naša nova radna odora naliko-
nirkama koje smo mogli pronaći. suknje A kroja iz pedesetih koje vala pidžami. Oni koji su često
Posljednjih deset mjeseci one su su osvojile svijet. imali online sastanke, znali su
postale naš najdraži outfit. da moraju izgledati poluprofe-
Logično je da smo se prigrlili sionalno. Fancy pidžama bila je
Pandemija je promijeni- lagane outfitove jer su mnogi odgovor na vaše pitanje. Od svi-
la odnos potrošača s odjećom. htjeli nositi udobnu odjeću dok lenkastih tkanina i šljokica, preko
Odjeća se manje kupuje te su su radili od kuće. Od presudne je perja paperje, neke su pidžame
se prihodi modnih industri- važnosti bilo da je lanac opskrbe izgledale toliko dobro da mogu
ja smanjili za trećinu. Bilježi se bio u mogućnosti izbaciti veći dio proći kao normalna odjeća.
porast ležernije odjeće poput takve odjeće. Kad su dizajneri
pidžama i trenirki, a „googlalo“ shvatili što potrošači žele, morali To je stvorilo i novi tip oblačenja
se više nego ikad. Hoće li se ovaj su se okrenuti njihovoj izradi. – od struka prema gore. Naušnice
trend nastaviti i u 2021.godini, Materijali su bili široko dostupni, i ostali nakit, majice s različitim
ostaje nam za vidjeti. Što će se a tvornice su znale što činiti. natpisima te neizostavne kragne
dogoditi kada pandemija prestane uparene su s donjim dijelovima
i ostavlja li COVID-19 dugotrajni Pandemija dokazuje da je
trag u modnom svijetu? Struč- moguća održivost odjeće. Takvi Tenisice koje nosimo i zimi
njaci prognoziraju da će se ulična trenuci stvaraju priliku za velike
moda vrlo brzo vratiti u manje promjene. Ako pandemija okonča Obožavatelji tenisica došli su adidas nije odstupio od tog čizmama stoje tri šava. Zadržana
opuštene i modernije kombinaci- prekomjernu potrošnju u modnoj na svoje! Sada čizme u obliku stava te nam je podario visoku je poznata prednja kapica te je
je tvrdeći da moda ide iz krajnosti industriji to će ovisiti o konačnom omiljenih tenisica mogu nositi Superstar tenisicu u obliku čizme odražena dvjema vrstama šava.
potrošaču. i zimi. za duge šetnje na nižim tempera- Potplata je prilagođena vremen-
turama. Dolaze u crnoj i u bež boji. skim uvjetima pa je nešto deblja.
Tri podebljanje dijagonalne Dakako, ovaj model nije jedan
pruge na pozadini bijele kože i tenisici već inspiriran njezinim Postoji nekoliko modela, a
prednjim dijelom kao zaštitnim prepoznatljivim obilježjima. nama je favorit Luxe model s
znakom. Ova prepoznatljiva Preuzeta je njezina silueta koja nekoliko decentnih šarenih
košarkaška tenisica uzdrmala je je prilagođena novom modelu. detalja i vezicama na sitne
teren i mnoge izvan njega još prije Umjesto tri dijagonalne pruge, na točkice koji podižu ove sportske
pedeset godina. Veliki povratak gležnjače.
doživjela je usvajanjem od strane
ranih pionira hip hop stila i tako
unaprijedila svoj ikonski status.
Nadilazi sve modne trendove i
ostaje uglavnom nepromijenjena
u odnosu na izvorni dizajn. Nije
teško pogoditi – adidas Orginials
Superstar.

S napretkom tehnologije i
podizanjem standarda košarkaške
obuće, vrlo brzo postala je modna
tenisica i jedna od čestih komada
obuće u ormarima. Zahvaljuju-
ći materijalu od kojeg u naprav-
ljene, često su korištene u svim
godišnjim dobima, a oni najhra-
briji nosili su ih i zimi.

Nije novost da se ležernost
uvukla u modni svijet. Stoga
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27