Page 16 - Vinkovački list - 12. ožujka 2021.
P. 16
VL predstavlja PETAK 12.3.2021.
Vinkovački list

Ilok, autor Igor Šeler, izvor HTZ Foto: Darko Kešnjer
Ilok_vinarije, autor Danijel Soldo

Boutique
destinacija
za snažne
emocije

Naša je velika prednost da smo mala destinacija s različitim u načinu odmaranja. Izuzetak Cikloturizam je jedan od onih koji
sadržajima u kratko vrijeme i iznimnu vrijednost za novac je jaka manifestacija kao što su aktivni odmor i boravak u prirodi
Vinkovačke jeseni koja je sama čini sve popularnijim i traženi-
Pandemija je zaustavila znatiželjnika na istok Hrvatske, Naše aktivnosti uključuju po sebi motiv dolaska. Mi smo jim, a tu imamo što za reći. Tomu
inozemna putovanja i mijenjala složila se direktorica Turističke društvene mreže i fotografi- zapravo mala boutique destina- svjedoče i skupine rekreativaca
nam navike, ali otvorila prostor zajednice Vukovarsko-srijemske je kao dinamičan vid promocije, cija s puno različitih sadržaja u na proputovanju koje sve češće
otkrivanju skrivenih i šarman- županije Rujana Bušić Srpak, prva međutim najveći dio promocije kratko vrijeme, iznimnu vrijed- srećemo na našim prometnica-
tnih kutaka Lijepe naše. Autentič- dama slavonskog turizma kako je storytelling s komunikaci- nost za novac i to je naša velika ma. Podunavska ruta je iznimno
nost Slavonije, Srijema, Podunav- su nedavno ju prozvali mediji. jom sadržaja ponude posebice na prednost,” ocjenjuje Bušić Srpak. važna za promociju županije na
lja i Baranje, ‘silom smo prilike’ Titulu je ponijela s punim pravom domaćem tržištu koje ipak ima
ponovno upoznavali tijekom s obzirom na to da je posljednjih nekakvu percepciju o ovom dijelu Dragulj Istoka – naslov je kojim smo
posljednje godine dana i nemalo dvadesetak godina konstanta na Hrvatske,” ističe. Iako nemamo predstavljeni u američkom Newsweeku
dužnosti koju obavlja i stoga naj- mora i sunca kao priobalni dio
Tihana Papac pozvanija govoriti o destinaci- pa je time put zahtjevniji, šansu Vidljivost nam je sve veća o čemu svjedoči i posljednje izdanje
tihana.papac@novosti.hr ji kojoj je utrla put sukreirav- za privući posjetitelje naći ćemo američkog poslovnog časopisa Newsweek u kojem je, uz
ši ju s kolegama iz turističkog u drugim motivima. Na cijeni je intervju sa županom Božom Galićem, kreiran prateći kraći
se iznenadili koliko ugodno može sektora. “Vizualna komunikaci- povratak prirodi, autentičnost u uvid u destinaciju, tzv. intro u turističku razglednicu županije.
biti putovanje nadomak doma. ja s lijepom fotografijom način je ponudi, doživljaj koji uključuje set No, direktorica je vrlo oprezna kada je riječ o završetku
Fotografije proživljenih trenutaka za privući pozornost. Nama je u proizvoda. Znamenitosti postaju brendiranja. “Nikada do kraja destinacija nije izbrendirana. U
dijelili smo s prijateljima i na komunikaciji s našom primarnom popratni sadržaj. “Naši ljudi se trenutku kada mislite da ste taj proces priveli kraju, završili ste
društvenim mrežama postavši publikom, srednjom generacijom odmaraju tako da im je dinamika svoju priču. Riječ je o dinamici koja nikada ne staje, zaključuje.
tako ni ne sluteći, ambasado- u dobi od 30 godina pa nadalje, godišnjih odmora vrlo zadana.
ri ljepota baštinjenih rođenjem. potreban sadržaj. To je ono što Kontinuitet kraćih putovanja
To je pravi put jer storytelling čini razliku i zašto bi baš netko tijekom cijele godine potreban
dobre emocije danas je jedan je svoj novac izdvojio za dolazak u je ovoj destinaciji, a to poslje-
od glavnih aduta u privlačenju Vukovarsko-srijemsku županiju. dično zahtjeva promjene navika
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21