Pink Studio rastapaju svojom pjesmom Med

|

m_pink-studio_med_singl_ST

Med je predmet naših želja, čežnji i strahova. On je naša najveća dragocjenost i naša najveća mana, utopija ljubavi i strasti. Jeste li ikad žudili za nečim toliko jako da niste mogli disati? Nešto što vas istovremeno toliko veseli i uništava, nešto što prožima sve pore vašeg bića, a istovremeno nešto što znate da ne možete imati. Pink Studio u svojoj novoj pjesmi progovara upravo o tome, zato naćulite uši…

Autor glazbe i teksta je Nikola Karan, produkciju potpisuje Silvio Pasarić.

Za režiju i produkciju spota zaslužna je Kristina Bangoura kojoj je ovo već četvrti video uradak s Pink Studijem (Lucija, Zadnja stvar, Kako ćemo reći mamama).

‘Med je jedna od onih pjesama Pink Studija koja na prvo slušanje zvuči vrlo jednostavno, a zapravo to nije. Trenutak, odnosno emotivni odmak, koji postoji u pjesmi ovoga puta smo pokušali prikazati kroz plesni pokret. Jednostavan, a opet značajan kad ga izvodi profesionalni plesač suvremenog plesa Ognjen Vučinić. Nedavno sam imala prilike vidjeti još jednog profesionalca na djelu. Ivana Omazić sa svojim brendom IO Ivana Omazić u Hrvatskoj stvara fantastičnu modnu priču. Znanjem i iskustvom izrađuje svevremenske odjevne predmete fantastične estetike koji su nas inspirirali za vizualni dio priče smještene u prostor Laube. Ivana Kardum, pjevačica grupe Pink Studio u gotovo glumačkoj ulozi odradila odličan posao dok je Damian Nenadić sve te različite elemente spojio u jednu dojmljivu cjelinu svojim preciznim snimateljskim okom.’

PINK STUDIO: MED [2016]

- Advertisement -

Zadnje objave

Plinara istočne Slavonije d.o.o.

Radno vrijeme blagajne Vinkovci-Županja

PON – PET od 7:30 do 14:00h
Besplatni broj za hitne intervencije
od 0 do 24h
0800 304 336

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.