Gradonačelnica Iloka Marina Budimir već neko vrijeme potencira gradnju Srijemske granične transverzale o čemu je, nakon što ga je upoznala s planovima za buduće investicije i razvoj Iloka, razgovarala i sa županom Božom Galićem prilikom njegova nedavna posjeta ovom gradu.
“Riječ je o brzoj cesti koja bi spojila Ilok s autoputom i skratila put Iločana i Hrvata iz Vojvodine sa sadašnjih 100 na 20 minuta. Cesta bi nam mnogo značila i za gospodarski razvoj i za razvoj turizma, jer svjesni smo kako se ne možemo razvijati bez prometne povezanosti”, istaknula je gradonačelnica Budimir.
Iločanima se gradnja transverzale obećava više od deset godina, posebice pred izbore, no građani su umorni od obećanja i žele konkretne aktivnosti. Njezinom bi gradnjom riješili i veliki problem prometa teretnih vozila kroz Ilok, Mohovo i Šarengrad. “Kroz ta mjesta, jedinom cestom koja nas povezuje s Vukovarom, dnevno prođe i po 350 kamiona. Ona nije predviđena za takav promet, opterećena je kamionima, uska i nepregledna, a u zimskim uvjetima često i neprohodna, jer se šleperi zaglave na usponima prema Šarengradu i Mohovu i nastane kolaps. Stoga nam je alternativna prometnica nužna. U postojećim uvjetima događaju se i nesreće, poput one koja se u Mohovu dogodila prije dva dana kada se kamion zaletio u obiteljsku kuću i posve uništio dio pročelja”, objašnjava Budimir.
Važno je napomenuti da bi Srijemska transverzala išla uz samu granicu sa Srbijom, pa kako se taj dio Hrvatske nalazi na migrantskoj ruti, cesta bi i ogradom policiji olakšala kontrolu granice.
“Ne treba zaboraviti kako je Ilok istočna granica Europske unije i vjerujem kako bi Europa upravo zbog toga pomogla Hrvatskoj u gradnji transverzale”, poručila je gradonačelnica. Prema njezinim riječima, druga važna tema u čijoj realizaciji očekuju pomoć Županije jest izrada Intervencijskog plana za Ilok, Tovarnik i Lovas, kako bi taj kraj gospodarski oživio i postao konkurentan. Župan Galić je ovom prilikom, u razgovoru s Marinom Budimir, još jednom ponovio da Srijemska granična transverzala mora biti prioritet jer ona je, uz obnovu pruge Vinkovci – Zagreb, obnovu Zračne luke Osijek Klisa i ulaganje u unutarnje plovne putove, ključni projekt koji će pokrenuti gospodarski razvoj ne samo ovoga kraja, nego i cijele Slavonije.