Jučerašnji mirni prosvjed u Šarengradu, simbolično nazvan “Dvanaest i pet”, koji je uključivao i blokadu dionice državne ceste D2 Vukovar-Ilok poljoprivrednim i radnim strojevima, prema svemu sudeći mogao bi uroditi plodom. Poznato je već kako Šarengrađani traže od nadležnih institucija donošenje Pravilnika o zabrani prometovanja tranzitnim vozilima težim od 7,5 tona na navedenoj prometnici argumentirajući svoj zahtjev uništavanjem ceste, narušavanjem statike kuća, bukom, opasnosti po stanovnike i posebice djecu zbog prekobrojnoj prometa teških kamiona, učestalim prometnim nesrećama.
Iznesen je i podatak kako je u prošloj godini cestom Vukovar-Ilok prošlo 161.000 teških kamiona.
Ipak, dobra vijest stigla je mještanima upravo tijekom prosvjeda, a ona glasi kako je ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković dva dana uoči prosvjeda potpisao novi prijedlog Pravilnika o određivanju javnih cesta po kojima se mora odvijati tranzitni promet teretnih vozila, a kojim se, između ostalog, uvodi zabrana prometovanja teretnih vozila u tranzitu težih od 7,5 tona državnom cestom D2 od Osijeka do Iloka. Pod tranzitnim prometom podrazumijeva se prijevoz iz jedne zemlje u drugu preko teritorija Republike Hrvatske bez utovara ili istovara robe u Hrvatskoj. Ova odluka trebala bi stupiti na snagu 6. travnja.
Predsjednik vijeća Mjesnog odbora Šarengrad Pero Ćorić, ujedno i inicijator prosvjeda, zahvalio je nadležnima što su, nakon njihovih upozorenja prepoznali problem i donijeli prijedlog Pravilnika.
Dodao je kako očekuju da 6. travnja taj Pravilnik i stupi na snagu te da do tada više neće prosvjedovati, no bude li trebalo, sljedeći prosvjed organizirat će u susjednom Opatovcu, mjestu također uz državnu cestu Vukovar-Ilok.