Općinsko državno odvjetništvo u Vinkovcima je 25. travnja 2024., podiglo optužnicu protiv bivšeg ministra obrane Marija Banožića zbog počinjenog kaznenog djela protiv sigurnosti prometa odnosno izazivanja prometne nesreće u cestovnom prometu iz čl. 227. st. 1., 2., i 6. Kaznenog zakona u kojoj je smrtno stradao 40-godišnji Goran Šarić.
“Okrivljenog 45-godišnjaka tereti se da je 11. studenoga 2023., oko 06:10 sati, kod Vinkovaca, izvan naseljenog mjesta, upravljao osobnim automobilom marke Nissan desnom prometnom trakom kolnika II. dionice državne ceste broj 55, iz smjera Vinkovaca prema Županji, protivno odredbi čl. 46. st. 1., čl. 51. st. 1. i čl. 70. st. 1. toč. 4. Zakona o sigurnosti prometa na cestama”, izvijestilo je Državno odvjetništvo Republike Hrvatske pritom ne navodeći identitet Marija Banožića.
Bivšem ministru stavlja se na teret da je vozio neprilagođenom brzinom i da je započeo pretjecanje skupa vozila (tegljač s priključnim vozilom) odnosno prešao vozilom na lijevu stranu kolnika namijenjenu za promet vozila iz suprotnog smjera iako je bila smanjena vidljivosti zbog magle i smanjena preglednost zbog tog skupa vozila koje se kretalo ispred njega u istom smjeru. Tereti ga se da je započeo pretjecanje iako prometna traka nije bila slobodna na dovoljnoj udaljenosti kako bi mogao sigurno izvesti pretjecanje uzimajući u obzir brzinu kretanja svog vozila i vozila koje je pretjecao.
“Okrivljenik je, tereti ga se, uslijed opisanog, na lijevoj prometnoj traci prednjim dijelom svog vozila udario u prednji lijevi dio teretnog vozila koje se kretalo iz suprotnog smjera pri čemu je 41-godišnji vozač tog vozila preminuo na mjestu nesreće zbog zadobivenih višestrukih ozljeda”, stoji na kraju priopćenja DORH-a.
DORH je prije tri tjedna, nakon novinarskih upita, ali i prozivke predsjednika Zorana Milanovića o slučaju prometne nesreće bivšeg ministra obrane Marija Banožića, izvijestio da tužiteljstvo i dalje provodi dokazne radnje, donosi HRT.
Tužiteljstvo je tada priopćilo da je u tijeku provođenje dokazne radnje prometno-tehničkog vještačenja sukladno nalogu od 9. veljače 2024., kao i dopune tog vještačenja od 2. travnja 2024.