Promoviranje proizvoda i usluga prije deset ili petnaest godina bilo je posve drukčije od današnjeg te je za uspješno poslovanje nužno praćenje marketinških trendova, kao i stjecanje brojnih novih znanja i informacija. Stoga je u velikoj gradskoj vijećnici u Vinkovcima, a u organizaciji Turističkog klastera Slavonska košarica večeras održana radionica “Internetski poslovni modeli”. Voditelj radionice bio je dr. sc. Antun Biloš, izvanredni profesor na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Radionica je održana s ciljem obuke i poboljšanja poslovanja članova klastera Slavonska košarica, čiji je osnivač Grad Slavonski Brod i okuplja 134 proizvođača hrane, pića i rukotvorina te pružatelja turističkih usluga s područja Slavonije i Baranje. Ideja je da kroz ovu radionicu kroz nešto malo teorije te puno više praktičnih primjera prikažemo najbolje primjere, što svjetske što domaće prakse, te se analitički osvrnemo na ono što je te poslovne modele učinilo globalno uspješnima i dostupnima, ali i pokažemo da postoje lokalni primjeri koji potvrđuju dobru praksu.” rekao je dr. Antun Biloš pojasnivši koji su to lokalni primjeri dobre prakse.








