Liker od kave i jedinstveni svjetski projekt Bitter and Sweet najnoviji su pothvati Vinkovčanina Ivana Mlivića. Dugogodišnje ideje napokon su ugledale svjetlo dana, a na velike ambicije ovog mladog čovjeka svijet je već spreman.
Ivana nećemo posebno predstavljati jer ste sigurno već čuli za njega, samo ćemo podsjetiti da se radi o vlasniku nekadašnjeg Manufaktura bara i iskusnog koktel-majstora koji je svoje znanje i iskustvo stjecao diljem Europe, na brojnim edukacijama i natjecanjima. Nakon završene Akademije barmena u Londonu 2010. godine, nastavio je s različitim Master Class-ovima i iskoristio svaku priliku da nauči nešto novo i svoje znanje o tome prenosi dalje. Više od 15 godina karijere i putovanja po svijetu Ivana vode do suradnje s jednom od najstarijih destilerija – Angosture čiji je danas i brand ambasador. Međutim, cijelo to vrijeme po glavi mu su mu se motale misli kako svoje vještine dovesti na još veću razinu, a s ponosom sada može reći da je u tome i uspio.
Ideja za likerom od kave stoji u glavi duže od dvije godine. S dvojicom kolega, od kojih jedan ima pržionicu kave, pričao je o izlasku na tržište s ovim proizvodom i nakon godinu dana testiranja i različitih vrsta kava, uspjeli su doći do likera koji u će u potpunosti zadovoljiti nepca. Kako nam je rekao Mlivić, na svjetskom tržištu danas postoji oko sedam, osam kvalitetnih likera od kave i većina ih je bazirana na kremastoj varijanti. Ovaj liker ima notu kakaa dobivenog od kakaovca s Trinidad i Tobaga koji je poslala Angostura. I zato je poseban.
“U našem likeru nalazi se Costa Rica kava, s notom čokolade i voća što je idealno za jedan liker. Zbog slatkoće smo dodali i kakaovac. Napravili smo ga i iz ljubavi, ali i zbog posla jer je najprodavaniji koktel u svijetu Espresso Martini”, pojašnjava Mlivić te dodaje kako s prodajom likera kreću 1. rujna.
Ono na što je ovaj Vinkovčanin posebno ponosan je i projekt, službeno PR agencija, naziva Bitter and Sweet. Simbioza je to dva svijeta – gorkog i slatkog, suradnja dvije osobe s različitim profesijama, ali s istim profinjenim ukusom i strasti za savršenstvom i napretkom. Ivan i Ivana, on barmen i koktel majstor, ona slastičarka. Svoje vještine ujedinili su u projekt koji spaja slastice i koktele, jedinstvene u svijetu, koje polako, ali sigurno počinju osvajati neke od najvećih svjetskih brendova. Ivan je zadužen za “gorki” dio, za bittere i koktele kroz koje pokazuje svoju ljubav prema destilatima i bačvama. Njegova zagrebačka kolegica Ivana je slastičarka i njezin posao je osmišljavanje i pravljenje slastica koje se okusom i izgledom savršeno slažu s koktelima koje spravi Ivan. Ukratko – to je glavna priča projekta Bitter and Sweet.
“Postojimo tek neka tri mjeseca, ali u to kratko vrijeme uspjeli smo zaintrigirati javnost. To je zapravo PR paket koji radimo u suradnji s poznatim svjetskim brendovima. Trenutno imamo dogovoreno devet brendova, a prvi sljedeći koji ćemo raditi je za Johnnie Walker. Za jedan projekt treba nam oko 80 radnih sati, a cijela ideja je ukomponirati proizvod u unikatan koktel i unikatnu slasticu”, rekao je Ivan kojemu u svemu jako puno pomaže i supruga Liubov bez čije podrške ovo ne bi bilo nimalo lako.
Mnogobrojne profesionalne fotografije i video uradci na Facebook stranici i Instagram profilu najbolje pokazuju o koliko posebnim proizvodima se radi, a to ćemo uskoro moći vidjeti i na web stranici i specijalnoj aplikaciji. Kako kaže, cilj im dignuti ovu priču na internacionalnu razinu, raditi sa svima, izlaziti na neke od najvećih sajmova u Europi te stati uz bok najvećim brendovima u svijetu destilata. Plan je od brenda stvoriti najjaču marketinšku kompaniju za promociju destilata sirom svijeta te uz consulting i edukaciju definitivno ideje pretvoriti i u event story.
Veliki snovi, no posebno se ističe onaj u kojemu riječ imaju naši Vinkovci. Ivan Mlivić želi “pogurati” i hrvatske brendove, onima koji nemaju mogućnost želi pomoći da lakše izađu van te pomoći našem tržištu da i u ovom segmentu malo procvjeta.
Ovu zanimljivu priču možete pronaći na Instagramu: _bitter_and_sweet__ te na Facebook stranici Bitter and Sweet.
U suradnji s “Deadpool-om” – Ryanom Reynoldsom
Kako su već formirali priču s Bitter & Sweet projektom, Ivanu se odlučio javiti Ryanu s idejom, da snime video kako iskoristiti hrastovu bačvu, budući da je Slavonija poznata po starome hrastu. Nažalost, ne iskorištavamo ga dovoljno, imamo veći i kvalitetniji potencijal nego američki hrast koji je najcjenjeniji u svijetu i koji se koristi za odležavanje destilata širom svijeta.
U posljednje tri godine ponovno se vratilo u priču odležavanje koktela u bačvama, gdje se dobivaju drvenaste i slatkaste note.
“Tako smo složili talijanski koktel koji ima stoljetnu tradiciju, točnije Negroni, gdje sam iskoristio bačvu, gravirali logotip i u nju sam stavio domaći Prošek s Visa koji je stajao u bačvi 20 dana i pripremio je za ulijevanje sastojaka, točnije Aviation Gina, Vermuta i Bittera. Nakon toga smo ga ostavili na odležavanju 60 dana te dobili vrhunski proizvod. Ryan je bio oduševljen pričom i samom izvedbom videa i produkcije koju smo složili s 3.14 studijem i mladim kolegom Lukom”, pojasnio nam je Mlivić.
Dodaje kako se ovaj popularni glumac osobno javio i zahvalio te kako je ovaj potez definitivno jedan veliki vjetar u leđa za daljnje ideje.