A1 Hrvatska objavio je priopćenje o sigurnosnom incidentu povezanom s jednom od baza korisničkih podataka kojim je kompromitiran dio osobnih podataka, ime i prezime, adresa, OIB te broj telefona, dijela A1 korisnika. Utvrđeno da su potencijalno kompromitirani podaci manje od 10 posto A1 korisnika.
„Obavještavamo vas da su, unatoč naprednim mjerama zaštite i stalnim podizanjem razine sigurnosti, potencijalno izloženi podaci nekih od naših korisnika. Za sada smo utvrdili kako se radi o manje od 10 posto ukupnog broja A1 korisnika te da informacije o bankovnim karticama i računima nisu izložene. Izuzetno ozbiljno shvaćamo ovu situaciju te smo po prvim znakovima sumnje na nedopušteni pristup korisničkoj bazi poduzeli sve mjere kako bi se onemogućio daljnji neovlašteni pristup našem sustavu.
Sve korisnike čiji su osobni podaci izloženi izravno ćemo kontaktirati. Za sve dodatne upite i informacije stojimo vam na raspolaganju putem besplatnog telefona 0800900830 i e-mail adrese sluzba.za.korisnike@a1.hr.”, objavljeno je na njihovom FB profilu.
U priopćenju na službenoj web stranici navodi se i kako je odmah po prvim znakovima sumnje na nedopušteni pristup korisničkoj bazi trenutačno i bez odlaganja onemogućen daljnji neovlašteni pristup te su poduzete dodatne mjere zaštite. Također, odmah je podnesena kaznena prijava Policijskoj upravi zagrebačkoj te su informacijski stručnjaci uključeni u otkrivanje počinitelja kaznenog djela, a informirane su i mjerodavne institucije, Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti i Agencija za zaštitu podataka.