Splitski bend Leut Magnetik nakon 11 godina diskografske stanke je 1. travnja ove godine objavio novi album “Celuloza” i oduševio kritiku i sve ljubitelje sjajne glazbe. Kao i album, prije nekoliko dana je bez ikakve najave objavljen i video spot za singl “Celuloza”. Režiju spota potpisuje Marko Ercegović koji je sjajno uhvatio atmosferu pjesme.
Album se u prvom tjednu od objave našao među najpopularnijim izdanjima na glazbenoj platformi Deezer, a ni kritika nije štedjela riječi hvale:
“Riječ je o odličnom albumu koji, bez obzira na kojim je starim izvorima možda nadahnut, zaslužuje svaku pažnju i šešir dolje (5/5)”, Zlatko Gall za Mixer.hr
“Neočekivano, ali više nego ugodno iznenađenje i album koji će se bez ikakve sumnje naći pri samom vrhu najboljih albuma objavljenih 2022. godine”, Dubravko Jagatić za Nacional.
“U ovome slučaju je to visoka kakvoća ugodnog avanturističkog moody sadržaja s ležernim pijedestalom transžanrovskih fuzija popularne i manje popularne glazbe što pruža veliki odušak s relaksirajućim laid-back figurama i neobaveznim fikcijama lepršavog psycho svijeta koji nimalo ne mari za turbulencije realnosti. Takoreći, djetinje razigran konformistički i kozmopolitski, a dovoljno eksperimentalno hrabar da pokaže što se sve to još može napraviti u pop glazbi” odnosno ako niste točno sigurni je li im se svidjelo ili ne, odgovor je da je (8/10)., Horvi za Terapija.net
Kultni status Leut Magnetik je stekao početkom dvijetisućitih kada su objavili žanrovski različite sjajne albume “B612” i “Leut Magnetik” kojima su osvojili nominaciju za MTV nagradu te Porina za najbolji album urbane klupske glazbe. 2011. godine objavili su dva singla “ARHITEKT” i “sam na plesu” popraćene nagrađenim video spotovima mladih video umjetnika Branke Valjin i Natka Stipaničeva. Osim navedenih izdanja iza sebe imaju i brojne koncerte kojima su ostavili dubok trag na sceni te utjecali na brojne mlade bendove.