Završen je natječaj Žuta točka 2022./2023. Hrvatske zajednice županija, kojim su se među 18 udruga u Hrvatskoj za ulazak u program edukacije i mentorstva, a koji je završio pitchem, kvalificirali i vinkovački Konjički klub Satir i Društvo Naša djeca Vinkovci.
Udruge diljem Hrvatske, zahvaljujući velikom trudu i mnogobrojnim volonterskim satima, rješavaju različite probleme i nezadovoljene potrebe pojedinaca i zajednica. Potreba je mnogo, a resursi su uvijek ograničeni. Udruge u Hrvatskoj svega 3% sredstava za svoj rad i aktivnosti osiguravaju iz donacija građana, manje od 10% od tvrtki koje posluju u Hrvatskoj, a razlog tomu u najvećoj je mjeri neprepoznavanje prilika i nedostatak potrebnih vještina za uspješan fundraising. Fundraising je mnogo više od prikupljanja sredstava, riječ je o stvaranju odnosa s donatorima i zajednicom, promicanju istinske vrijednosti za društvo koju organizacije stvaraju, a građani i poslovna zajednica podupiru.
I upravo s ciljem povećanja razine donacijske kulture i neovisnosti civilnog društva, Žuta točka, zaklada za izgradnju filantropske i fundraising kulture u Republici Hrvatskoj, drugu je godinu organizirala natječaj za udruge s područja RH. Prijavile su se 42 udruge, a 18 odabranih prošlo je ciklus od šest modula edukacije iz područja fundraisinga, strateškog planiranja, liderstva, komunikacije i brendiranja, upravljanja financijama u neprofitnom sektoru i odnosa s donatorima. Donacijske kampanje za pitch pripremit će u suradnji s mentorima, iskusnim predavačima i praktičarima u svojim profesijama. „Učili smo konkretno koje informacije prenijeti potencijalnim donatorima i kako bi kampanja trebala izgledati”, rekao je Ante Lovrić, predsjednik KK-a Satir, dodavši kako im je trenutno najpotrebnije rješavanja sanitarnog čvora. Helena Crnjak, predsjednica DND-a, napomenula je kako su u Zagrebu predstavili kupovinu kuće djece te učili na koji način financirati udrugu.
Na nedavno održanom fundraising pitchu projekti udruga Krijesnica i PUŽ-Put u život prepoznati su kao najcjelovitije osmišljene i najbolje prezentirane donacijske kampanje, a osvojile su po 2.655,00 eura. Svaka od preostalih 12 sudionica fundraising pitcha, koja je svoje kampanje oblikovala uz pomoć edukatora i mentora iz Žute točke, planira ih svakako provesti, ističući kako je edukacija i rad s mentorima istinski promijenila način na koji promišljaju i djeluju te otvorila nove prilike u stvaranju odnosa s donatorima.